ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Наталя Мараховська Маріупольський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188411

Ключові слова:

Лідерські якості, майбутні вчителі іноземної мови, лидерские качества, будущие учителя иностарнного языка, leader qualities, future foreign language’s teachers.

Анотація

У статті обґрунтовано, що сучасний розвиток суспільства вимагає формування лідерських якостей учителя. Розкрито питання діагностики лідерських якостей майбутніх учителів іноземної мови в процесі навчання у ВНЗ, уточнено критерії, показники та рівні сформованості цих якостей, проаналізовано результати дослідження.

В статье обосновано, что современное развитие общества требует формирования лидерских качеств учителя. Раскрыты вопросы диагностики лидерских качеств будущих учителей иностранного языка в процессе обучения в ВУЗе, уточнены критерии, показатели и уровни сформированности этих качеств, проанализированы результаты исследования.

It has been stated in the article that the modern development of society requires forming of teacher’s leadership qualities. The diagnostics issues on leadership qualities of prospective foreign language teachers in the course of their study in H.E.E. have been disclosed, the criteria, their indices and levels of the formed qualities have been specified, the results of research have been analysed.

Біографія автора

Наталя Мараховська, Маріупольський державний гуманітарний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови

Посилання

Белякова Н. Социально-психологические особенности проявления лидерства в студенческих группах: Автореферат дисс. на соискание науч. степени канд. психол. наук: спец. 19.00.05 «Социальная психология» / Н. Белякова. – М., 2002. – 19 с.

Кричевский Р. О функции и механизме идентификации во внутригрупповом межличностном общении / Р. Кричевский, Е. Дубовская // Психология межличностного познания. – Краснодар: Куб. ун-т, 1981. – С. 92–122.

Ломов Б. Методологические и теоретические проблемы психологии / Б. Ломов. – М., 1984. – 408 с.

Романовский А. Мировоззрение лидеров – залог успеха развития общества / А. Романовский // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. праць. – Х.: НТУ «ХПІ», 2006. – Вип. 9–10 (13–14). – С. 44–48.

Семченко Н. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх учителів у позааудиторній діяльності: Автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Н. Семченко. – Х., 2005. – 23 с.

Снісаренко О. Сучасні орієнтири студентського самоврядування: методичний посібник / О. Снісаренко, Л. Сніцар. – К. : ЦІППО, 2007. – 92 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мараховська, Н. (2019). ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 225–231. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188411

Номер

Розділ

Статті