КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Людмила Мерзлюк Уманський гуманітарно-педагогічний коледжу ім. Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188420

Ключові слова:

Розвиток, дитина дошкільного віку, креативне мислення, слухання музики, development, child under school age, creative thinking, music listening.

Анотація

У статті актуалізується проблема креативного розвитку дітей дошкільного віку засобами музики. Акцент зроблено на процесі організації занять з музики в дошкільних закладах, запропоновано етапи організації процесу слухання музики та подано методичні рекомендації щодо формування креативного мислення у дітей.

В статье актуализируется проблема креативного развития детей дошкольного возраста средствами музыки. Акцент сделан на процессе организации занятий по музыке в дошкольных учреждениях, предложены этапы организации процесса восприятия музыки и методические рекомендации по формированию креативного мышления у детей.

The article is devoted to the problem of creativity of preschool-year Children by means of music. The attention is focused on the process of lessons’ organisation in pre-school establishments. Stages of organisation and methodological recommendations are given in the article.

Біографія автора

Людмила Мерзлюк, Уманський гуманітарно-педагогічний коледжу ім. Т.Г. Шевченка

Старший викладач

Посилання

Асаф’єв Б.А. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. – 2-е изд. – Л.: Музыка, 1973. – 144 с.

Ветлугіна Н. Музичний розвиток дитини. – К.: Музична Україна, 1997. – 94 с.

Вопросы музыкальной педагогики: Сборник научных трудов. – М.: МГПИ им. В.И. Ленина, 1980. – 131 с.

Восприятие музыки: Сб.ст. / Ред.-сост. В.М. Максимов. – М.: Музыка, 1980. – 256 с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред. В. Давыдова. – М.: Педагогика, 1991. – 480 с.

Коваль Л.Г. Виховання почуття прекрасного. – К.: Музична Україна, 1983. – 224 с.

Костюк А.Г. Эстетические аспекты восприятия музыки // Проблемы музыкальной культуры.– К.: Муз. Украина, 1989. – Вып. 2. – С. 143–156.

Левчук Л.Т. Західноєвропейська естетика XX століття: Навч. посібник. – К.: Либідь, 1997. – 224 с.

Науменко С.І. Психологія музикальності та її формування у молодших школярів: Навч. посібник. – К.: НДПІ, 1993. – 180 c.

Ростовський О.Я. Педагогіка музичного сприймання: Навч. посібник. – К.: ІЗМН, 1997. – 256 с.

Теорія і методика мистецької освіти: Збірник наукових праць / Ред. колегія О.П. Щолокова та інші. – К.: НПУ, 2000. – 181 с.

Теплов Б.М. Избранные труды: В 2-х т. – М.: Педагогика, 1985. – Т. 1. – 328 с.

Художественное творчество. Вопросы комплексного изучения / Отв. ред. Б.С. Мейлах. – Л.: Наука, 1983. – 287 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мерзлюк, Л. (2019). КРЕАТИВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 250–255. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188420

Номер

Розділ

Статті