ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ У РІЗНОВІКОВІЙ ГРУПІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188431Ключові слова:
Різновікова група, логіко-математичний розвиток, професійна підготовка, risnovikovi group, logik-mathematical development, professional preparation, разновозрастная группа, логико-математическое развитие, профессиональная подготовка.Анотація
У статті простежується питання доцільності професійної підготовки студентів до здійснення логіко-математичного розвитку дітей в умовах різновікової групи. Описано зміст, використання активних форм навчання, методи, система формування професійних умінь у майбутніх вихователів у роботі з дітьми.
В статье прослеживается вопрос целесообразности профессиональной подготовки студентов к осуществлению логикоматематического развития детей в условиях разновозрастной группы. Описано содержание, использование активных форм учебы, методы, система формирования профессиональных умений у будущих воспитателей в работе с детьми.
In the article the question of expedience of professional preparation of students is traced to realization of logik-mathematical development of children in the conditions of різновікової group. Maintenance, use of active forms of studies, methods, is described, system of forming of professional abilities for future educators in-process with children.
Посилання
Баглаєва Н.І. Сучасні підходи до логіко-атематичного розвитку дошкільників // Дошкільне виховання. – 1999. – № 7.
Байбородова Л.В. Взаимодействие в разновозрастных группах учащихся. – Ярославль: Академия развития, 2007. – 336 с.
Герасимова Е.Н. Педагогические основы построения образовательного процесса в разновозрастных группах детского сада: диссертация доктора педагогических наук. – Спб., 2002. – 339 с.
Закон України «Про дошкільну освіту». – К., 2001.
Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук.- метод. посіб. / Наук. ред. Кононко О.Л. – К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. – 243 с.
Концепція дошкільного виховання в Україні. Проект. – К.: Освіта, 1993. – 16 с.