ПРО ОРГАНИЗАЦІЮ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ РАБОТИ В УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Володимир Прошкін Луганський національний університет імені ТарасаШевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188441

Ключові слова:

Науково-дослідна робота, інтеграція освіти й науки, професійна підготовка, scientific and research work, education and science integration, professional training, научно-исследовательская работа, интеграция образования и науки, профессиональная подготовка.

Анотація

У статті розглянуто основні форми організації науково-дослідної роботи майбутніх учителів у процесі університетської підготовки. Проаналізовано потенціал наукових структурних підрозділів університету щодо залучення студентів до активної дослідницької діяльності. Виділено механізми організації науково-методологічних семінарів-презентацій наукових досягнень кафедр університету.

В статье рассмотрены основные формы организации научноисследовательской работы будущих учителей в процессе университетской подготовки. Проанализирован потенциал научных структурных подразделений университета по привлечению студентов к активной исследовательской деятельности. Выделены механизмы организации научнометодологических семинаров-презентаций научных достижений кафедр университета.

In the article examined the main forms of organization future teachers’ scientific and research work in the university training process. Analyzed an ability to involve students in active scientific activity in university’s scientific structural departments. Singled out organizations’ mechanisms of scientific and methodological seminar and presentation departments’ scientific achievement.

Біографія автора

Володимир Прошкін, Луганський національний університет імені ТарасаШевченка

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач науково-дослідного відділу з організації наукових досліджень

Посилання

Основні наукові напрями та найважливіші проблеми фундаментальних досліджень у галузі природничих, технічних і гуманітарних наук на 2009–2013 рр. – Режим доступу: http://www.legltexts.nas.gov.ua/nas/2009/ regulations/Pages/55.aspx.

Гликман И.З. Подготовка к творчеству: учебное исследование // Школьные технологии. – 2006. – № 3. – С. 91–95.

Сергієчко С., Прус В. Основи організації та перспективи розвитку студентської науки // Вища школа. – 2005. – № 4. – С. 35–39.

Кловак Г. Т. Ґенеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХIХ–ХХ століття): дис.… доктора пед. наук: 13.00.01 / Кловак Галина Тихонівна. – Умань, 2005. – 532 с.

Козлов А. В. Проектирование и реализация системы научно-исследовательской деятельности студентов технического колледжа на основе учебно-научно-производственной интеграции: дис. … доктора пед. наук : 13.00.08 / Козлов Анатолий Васильевич. – Тольятти, 2004. – 267 с.

Торгашина Т. И. Научно-исследовательская работа студентов педагогического вуза как средство развития их творческого потенциала: дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Торгашина Татьяна Игоревна. – Волгоград, 1998. – 207 с.

Гликман И. З. Студенческие научные кружки и лаборатории // Высшее образование сегодня. – 2004. – № 6. – С. 56–58.

##submission.downloads##

Як цитувати

Прошкін, В. (2019). ПРО ОРГАНИЗАЦІЮ СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКОВОЇ РАБОТИ В УНІВЕРСИТЕТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 295–302. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188441

Номер

Розділ

Статті