МЕТОДИКА ОБСТЕЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНИХ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Неля Скрипник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188473

Ключові слова:

Толерантність, толерантні стосунки, дошкільники, толерантность, толерантное отношение, дошкольники, tolerance, tolerant relationship, children under school age.

Анотація

У статті розкривається актуальність проблеми виховання толерантності у дошкільному віці та методи дослідження стану толерантних стосунків серед дошкільників.

В статье раскрывается актуальность проблемы воспитания толерантности в дошкольном возрасте и методы исследования состояния толерантных взаимоотношений между дошкольниками.

This article exposes the problem of education of tolerance in pre-school age and methods that research the state of tolerant relations among senior preschool
children.

Біографія автора

Неля Скрипник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Викладач кафедри дошкільної педагогіки та психології

Посилання

Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» / наук. ред. та упоряд. О.Л. Кононко. – 2-ге вид., випр. – К.: Світич, 2008. – 430 с.

Бариленко Н.В. Становление взаимоотношений у старших дошкольников в совместной деятельности // Вопросы психологии. – 1996. – № 4. – С. 24–31.

Гончаренко А.М. Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників: Дис. канд. пед.наук: 13.00.08 – К., 2003. – Р. 2. – С. 63.

Декларація принципів толерантності // Педагогіка толерантності. – 1999. – № 3/4. – С. 175–180.

Смирнова Е.О. Межличностные отношения дошкольников: диагностика, проблемы, коррекция / Е.О. Смирнова, В.М. Холиогорова. – М.: Гуманитар. изд. Центр ВЛАДОС, 2005. – С. 17–22.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скрипник, Н. (2019). МЕТОДИКА ОБСТЕЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНИХ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 344–350. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188473

Номер

Розділ

Статті