МЕТОДИКА ОБСТЕЖЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНИХ ТОЛЕРАНТНИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2009.188473Ключові слова:
Толерантність, толерантні стосунки, дошкільники, толерантность, толерантное отношение, дошкольники, tolerance, tolerant relationship, children under school age.Анотація
У статті розкривається актуальність проблеми виховання толерантності у дошкільному віці та методи дослідження стану толерантних стосунків серед дошкільників.
В статье раскрывается актуальность проблемы воспитания толерантности в дошкольном возрасте и методы исследования состояния толерантных взаимоотношений между дошкольниками.
This article exposes the problem of education of tolerance in pre-school age and methods that research the state of tolerant relations among senior preschool
children.
Посилання
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» / наук. ред. та упоряд. О.Л. Кононко. – 2-ге вид., випр. – К.: Світич, 2008. – 430 с.
Бариленко Н.В. Становление взаимоотношений у старших дошкольников в совместной деятельности // Вопросы психологии. – 1996. – № 4. – С. 24–31.
Гончаренко А.М. Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників: Дис. канд. пед.наук: 13.00.08 – К., 2003. – Р. 2. – С. 63.
Декларація принципів толерантності // Педагогіка толерантності. – 1999. – № 3/4. – С. 175–180.
Смирнова Е.О. Межличностные отношения дошкольников: диагностика, проблемы, коррекция / Е.О. Смирнова, В.М. Холиогорова. – М.: Гуманитар. изд. Центр ВЛАДОС, 2005. – С. 17–22.