МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІГОР НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188595Ключові слова:
Дидактична гра, рольові та тренінгові ігри, етапи організації ігрових методів, didactic game, role and trening games, stages of organization of playing methods, дидактическая игра, ролевые и тренинговые игры, этапы организации игровых методов.Анотація
У статті досліджується доцільність використання рольових ігор на етапі вивчення нового матеріалу, їх кількість та періодичність використання на уроках історії протягом навчального року. Розроблена методика проведення дидактичних ігор на основі їх поетапної організації.
В статье исследуется целесообразность использования ролевых игр на этапе изучения нового материала, их количество и периодичность использования на уроках истории на протяжении учебного года. Разработана методика проведения дидактических игр на основе их поэтапной организации.
The expedience of usage of role games at the stage of study of new material, their amount, and periodicity of the usage during the history is explored in the article. The methodics of their carring out is developed on the basis of their stageby-stage organization.
Посилання
Борзова Л. П. Игры на уроках истории / Л. П. Борзова. – М. : Владос-пресс, 2001. – 325 с.
Вишковський . ІВ. Використання рольових ігор у викладанні громадянської освіти / І. В. Вишковський // Історія та правознавство. – № 16–18 (152–154). – червень. – 2008. – С. 12–24.
Гордієнко-Митрофанова І. В. Теоретичні та методичні основи побудови ігрової маніпуляції педагогічної технології ІТООД МАРО : [монографія] / І. В. Гордієнко-Митрованова. – Х. : Майдан, 2006. – 324 с.
Короткова М. В. Методика проведения игр и дискуcсий на уроках истории / М. В. Короткова. – М. : Владос-пресс, 2001. – 256 с.
Кучерук И. В. Учебные игры на уроках истории / И. В. Кучерук // Преподавание истории в школе. – № 4. – 1989. – С. 91–99.
Охредько О. Гра – це діяльність. Дидактична гра на уроках історії стародавнього світу / Олег Охредько // Історія в школах України. – № 2. – 2005. – С. 39–43.