СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • О. Білюк Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188596

Ключові слова:

Пректна діяльність, проект, проектування, проектне навчання, особистість, студент, професійність, викладач, індивідуальність, групова робота, університет, projekt activity, project, planning, project studies, student, professionalness, teacher, individuality, group work, university.

Анотація

У статті розглянуто суть проектного навчання, роль викладача університету в організації проектної діяльності, інформаційні та організаційні умови проектування у навчанні студентів університету. Визначено, що таке навчання дає можливість створювати інформаційні та організаційні умови так, щоб ефект від навчання був реальним і вдалим, що виявляється у накопиченні теоретичних матеріалів і практичних дій від студентів. Проектна діяльність сприяє вихованню конкурентоспроможності, життєвокомпетентної, соціально мобільної особистості, яка вміє вирішувати проблеми, ефективно виконувати життєві і соціальні ролі.

В статье рассматривается суть проектной деятельности, роль преподавателя университета в организации проектного обучения, информационные и организационные условия проектирования в учебном процессе студентов университета. Определено, что такое обучение дает возможность создавать информационные и организационные условия так, чтобы эффект от обучения был реальным и удачным, что проявляется в накоплении теоретических материалов и практических действий от студентов. Проектная деятельность способствует воспитанию конкуретноспособности, жизненно компетентной, социально мобильной личности, которая умеет решать проблемы, эффективно выполнять жизненные и социальные роли.

Essence of project studies is considered in the article, role of teacher of university in organization of project activity, informative and organizational terms of planning in the studies of students of university. It is defined that such studies give the possibility to create informational and organizational conditions in such a way that studies’ effect would be real and succesful, that appeared in enlarging of theoretical materials and practical action of studies. Project activity contributes the upbrinning of competitive vital appropriately, socially mobile personality, who can solve problems, carry out life and social roles effectively.

Біографія автора

О. Білюк, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

Старший викладач кафедри теорії та методики початкової освіти

Посилання

Андрєєва В. Н. Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / В. Н. Андрєєва, В. В. Григораш. – Х. : Вид. група «Основа», 2009. – С. 237–281.

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Освітні технології : [навчально-методичний посібник / О. М. Пехота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти]. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.

Педагогічні технології: теорія та практика : [навчально-методичний посібник / за ред. проф. М. В. Гриньової]. – П. : АСМІ, 2006. – 230 с.

Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій : [навч. посіб. / за ред. І. А. Зязюна, О. М. Пєхоти]. – К. : Видавництво А.С.К., 2003. – 240 с.

Пометун О. І. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. І. Пометун. – К.: 2007. – 144 с.

Семиченко В. А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. Модульный курс психологии. Модуль «Направленность». (Лекции, практические занятия, задания для самостоятельной работы) / В. А. Семиченко. – К. : Миллениум, 2004. – 521 с.

INTEL. Навчання для майбутнього. – К. : Видавнича група ВНV, 2004. – 416 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Білюк, О. (2019). СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УНІВЕРСИТЕТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188596

Номер

Розділ

Статті