ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188700Ключові слова:
Дослідницька діяльність учнів, джерельна база, багаторакурсність, исследовательская деятельность учеников, материальная база, многосторонность, pupil’s research, source base, multi-aspect.Анотація
Стаття аналізує сучасні проблеми, пов’язані з дослідницькою діяльністю учнів на уроках історії, розкриває, як дослідження впливає на інтелектуальну, творчу, організаційну, емоційно-оцінну діяльність старшокласників.
Статья анализирует современные проблемы, связанные с исследовательской деятельностью учащихся на уроках истории, раскрывает, как исследование влияет на интеллектуальную, творческую, эмоционально-оценочную деятельность старшеклассников.
The article analyzes modern problems concerning pupil’s research on the History lessons; reveals the way research influence intellectual, creative, organizational, emotional and evaluative activity of the senior pupils.
Посилання
Баханов К. О. Навчання історії в школі: інноваційні аспекти / К. О. Баханов. – Х. : Вид. група «Основа», 2005. – 128 с.
Дайри Н. Г. Основное усвоить на уроке : кн. для учителя / Н. Г. Дайри. – М. : Просвещение, 1987. – 192 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; [головний ред. В. Г. Кремень] / В. Г. Кремень. – К. : Юринком Інтер, 2008. – 1040 с.
Лейбенгруб П. С. О повторении на уроках истории СССР в 7–10 классах : пособие для учителя. – 2-е изд., дораб. / П. С. Лейбенгруб. – М. : Просвещение, 1987. – 144 с.
Малієнко Ю. Б. Програма «Досліджуємо історію України» для 10 профільних класів суспільно-гуманітарного профілю, рекомендована Міністерством освіти і науки України (лист від 12.03.10 № 1/11-1652) / Ю. Б. Малієнко // Історія України. – № 25–27 (665–667).
Пометун О. І. Методика навчання історії в школі / О. І. Пометун, Г. О. Фрейман. – К. : Генеза, 2005. – 328 с.
Пометун О. І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посібн. / за ред. О. І. Пометун. – К. : А.С.К., 2004 – 192 с.
Рекомендация Rec (2001) 15 Комитета Министров Государствам-членам по вопросам преподавания истории в Европе в 21 веке.
Страдлінг Р. Багаторакурсність у викладанні історії : посібник для вчителя / Р. Страдлінг. – Видавництво Ради Європи, 2009.