ТЕХНОЛОГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «НЕРУЙНІВНИЙ КОНТРОЛЬ ТА ТЕХНІЧНА ДІАГНОСТИКА»

Автор(и)

  • А. Протасов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188713

Ключові слова:

Творча діяльність, професійна підготовка, компетентність фахівця, творческая деятельность, профессиональная подготовка, компетентность специалиста, creative work, professional training, expert competence.

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування та розвитку творчого мислення студентів інженерних спеціальностей. У статті пропонується технологія активізації творчої діяльності майбутніх інженерів з неруйнівного контролю та технічної діагностики.

Статья посвящена проблеме формирования и развития творческого мышления студентов инженерных специальностей. В статье предлагается технология активизации творческой деятельности будущих инженеров по неразрушающему контролю и технической диагностике.

This article is devoted to the problem of forming and development creative thinking of engineering profession students. It is proposed the technology of the creative work activity nondestructive testing and technical diagnostics future engineers.

Біографія автора

А. Протасов, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

Кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри приладів та систем неруйнівного контролю

Посилання

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. – СПб. : Питер Ком., 1999. – 720 с.

Пойа Д. Как решать задачу / Д. Пойа. – М. : Наука, 1961. – 207 с.

Балл Г. А. Теория учебных задач : психол.-пед. аспект / Г. А. Балл. – М. : Педагогика, 1990. – 183 с.

Богоявленская Д. Б. Субъект деятельности и проблематика творчества / Богоявленская Д. Б. // Вопросы психологии. – 1999. – № 2. – С. 35–42.

Галатюк Ю. Організація творчої пошукової діяльності учнів з фізики / Ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – № 1. – С. 18–20.

Разумовский В. Г. Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения физике. Пособие для учителей / В. Г. Разумовский. – М. : Просвещение, 1975. – 272 с.

Павленко А. І. Методика навчання учнів середньої школи розв’язуванню і складанню фізичних задач (теоретичні основи) / А. І. Павленко. – К. : Міжнародна фінансова агенція, 1997. – 177 с.

Протасов А. Г. Формування творчого мислення у майбутніх інженерів. / А. Г. Протасов // Педагогіка і психологія формування творчої особистості : проблеми і пошук : збірник наукових праць. – Запоріжжя. – 2006. – Випуск 39. – С. 323–327.

Протасов А. Г. Комп’ютерне моделювання процесів теплового контролю для студентів спеціальності «Неруйнівний контроль та технічна діагностика» / А. Г. Протасов // Інформаційні технології і засоби навчання. Випуск 2(10), 2009 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em10/emg.html.

Методичні вказівки до курсового проектування з дисципліни «Магнітний та вихрострумний неруйнівний контроль» для студентів спеціальності 7.090902 «Прилади неруйнівного контролю для технічної та медичної діагностики». Ч. 2 / уклад. Г. О. Алексєєв, Ю. В. Куц, А. Г. Протасов. – К. : «ВІПОЛ», 1997. – 65 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Протасов, А. (2019). ТЕХНОЛОГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «НЕРУЙНІВНИЙ КОНТРОЛЬ ТА ТЕХНІЧНА ДІАГНОСТИКА». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188713

Номер

Розділ

Статті