ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННОСТЕЙ ЗДОРОВ’Я ЗБЕРЕЖЕННЯ: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ ПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Н. Урум Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188881

Ключові слова:

Здоровий спосіб життя, технології, підготовка майбутніх учителів, healthy way of life, technology, future teachers’ training, здоровый образ жизни, технологии, подготовка будущих учителей.

Анотація

У статті конкретизовано деякі теоретичні положення, що слугують підґрунтям розробки продуктивних технологій підготовки педагогів в аспекті компетентного формування у дітей здорового способу життя. Обгрунтовано, що педагогічна технологія підготовки майбутніх вчителів до формування у школярів здорового способу життя є динамічною системою, яка охоплює усі ланки процесу навчання: мету, зміст, методи, засоби і має спрямованість на попередження неуспішності при виконанні навчальної програми, формування професійно-педагогічних умінь та навичок, розвиток пізнавальних інтересів, покращення мотивації навчання, виховання особистісних якостей майбутнього вчителя.

В статье конкретизированы некоторые теоретические положения, которые служат почвой для разработки производительных технологий подготовки педагогов в аспекте компетентного формирования у детей здорового образа жизни. Обоснованно, что педагогическая технология подготовки будущих учителей к формированию у школьников здорового образа жизни является динамической системой, которая охватывает все звенья процесса обучения: цель, содержание, методы, средства, и имеет направленность на предупреждение неуспеваемости при выполнении учебной программы, формирования профессионально педагогических умений и навыков, развитие познавательных интересов, улучшения мотивации обучения, воспитания личностных качеств будущего учителя.

In the article some theoretical statements which are the base of productive technologies development of teacher’s preparation in the aspect of competent forming of child’s healthy way of life. It is grounded that pedagogical technology of the future teachers’ training for the forming of pupils’ healthy way of life which is a dynamic system that includes all links of studying process: the aim, the context, methods, means and it has the direction to the premonition of underachievements during syllabus completion, forming of professional and pedagogical skills and abilities, the development of cognitive interests, making better studying motivation, the upbringing of future teacher personal qualities.

Біографія автора

Н. Урум, Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри трудового навчання

Посилання

Беспалько В. П. Системно-методологическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалистов / В. П. Беспалько, Ю. Г. Татур. – М. : Высшая школа, 1989. – 144 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Ильина Т. А. О применении системного подхода к вопросам организации обучения в зарубежной педагогике / Т. А. Ильина // Советская педагогика, 1973. – № 3. – С. 127–136.

Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном процессе. Анализ зарубежного опыта / М. В. Кларин. – М. : Знание, 1989. – 78 с.

Монахов В. М. Технологические основы конструирования и проектирования учебного процесса / В. М. Монахов. – Волгоград : Перемена, 1995. – 94 с.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологи / Г. К. Селевко. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.

Сисоєва С. О. Педагогічні технології: проблеми, пошуки, перспективні впровадження / С. О. Сисоєва // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2002. – № 6. – С. 15–27.

Сластенин В. А. Профессионально-педагогическая подготовка современного учителя / В. А. Сластенин, А. И. Мищенко // Советская педагогика. – 1991. – № 10. – С. 79–84.

Паскаль О. В. Технології соціально-педагогічної діяльності : навч. пос. / О. В. Паскаль. – Харків : Бурун-книга, 2011 – 288 с.

Талызина Н. Ф. Пути разработки профиля специалиста / Н. Ф. Талызина, Н. Г. Печенюк, Л. Б. Хихловский ; под ред. Н.Ф. Талызиной. – Саратов : Изд-во Саратовского ун-та, 1987. – 176 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Урум, Н. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЦІННОСТЕЙ ЗДОРОВ’Я ЗБЕРЕЖЕННЯ: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ ПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188881

Номер

Розділ

Статті