ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Г. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188888

Ключові слова:

Особистісно орієнтоване навчання, творча особистість, професіоналізм, курси підвищення кваліфікації, педагогічні умови, the personal and orientative teaching, creative personality, the way, pedagogical professionalism, refresher course of improving teaching qualification.

Анотація

У статті показано різноманітні підходи до розкриття проблеми вдосконалення педагогічного професіоналізму вчителів іноземної мови, велику увагу приділено педагогічним умовам формування творчої особистості вчителя. Розглядаються переваги особистісно орієнтованого навчання під час процесу професіональної підготовки вчителів іноземної мови; створенню сприятливого психологічного клімату в педагогічному колективі як необхідній умові формування творчої особистості вчителя.

В статье представлены различные подходы к рассмотрению проблемы усовершенствования педагогического профессионализма учителей иностранного языка, большое внимание уделено педагогическим условиям формирования творческой личности учителя. Рассматриваются преимущества личностно ориентированного обучения во время процесса профессиональной подготовки учителей иностранного языка; созданию благоприятного психологического климата в педагогическом коллективе как необходимому условию формирования творческой личности учителя.

The article deals with different approaches to revealing the problem of advancing pedagogical professionalism of foreign language teachers, great attention is paid to pedagogical conditions of forming a creative teacher’s personality. The article deals with the preference of the personal and orientative teaching during the process of pedagogical training. Favourable psychological climate in any pedagogical collective is a necessary condition in forming of creative teacher’s personality.

Біографія автора

Г. Штельмах, Криворізький державний педагогічний університет

Кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету іноземних мов

Посилання

Алексеев Н. А. Личностно-ориентированное обучение в школе / Н. А. Алексеев. – Ростов н/Д : Феникс, 2006. – 332 с.

Бех І. Д. Виховання особистості : у 2 кн. Кн. 1 : Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади : навч.-метод. видання / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2003. – 280 с.

Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. – М. : Сентябрь, 2000. – 176 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Штельмах, Г. (2019). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2011.188888

Номер

Розділ

Статті