ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Степан Величко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна
  • Дмитро Соменко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189038

Ключові слова:

Інформаційно-комунікаційні технології, мережеві ресурси, підготовка вчителя, informatively-communication technologies, network resourses, teacher’s training, информационно-комуникационные технологии, сетевые ресурсы, подготовка учителя.

Анотація

У статті розглядається проблема реалізації інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Визначаються основні напрями використання мережевих ресурсів і сервісів в освітній сфері, зокрема під час навчання фізики.

В статье рассматривается проблема реализации информационно коммуникационных технологий в учебном процессе. Определяются основные направления использования сетевых ресурсов и сервисов в образовательной сфере, в частности во время изучения физики.

In the article the problem of realization of of informatively communication technologies is examined in an educational process. Basic directions of the use of  network resources and services are determined in an educational sphere, in particular during the studies of physics.

Біографії авторів

Степан Величко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри фізики та методики її викладання

Дмитро Соменко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Завідувач лабораторіями методики викладання фізики, кафедри фізики та методики її викладання

Посилання

Аніщенко О. В. Інформаційна культура педагога [Електронний ресурс] / О. В. Аніщенко, О. С. Падалка. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/12.APSN_2007 /Pedagogica/ 20930.doc.htm.

Карташова . ЛА. Підготовка вчителів до використовування інформаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Л. А. Карташова // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 2(22). – Режим доступу : http://www. journal.iitta.gov.ua

Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – К. : Видавництво А. С. К., 2003. – 192 с.

Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи / Н. В. Вовковінська, Ю. О. Дорошенко, Л. М. Забродська, Л. М. Калініна, В. С. Коваль та ін. ; за ред. В. М. Мадзігона, Ю. О. Дорошенка. – К. : Педагогічна думка, 2003. – 272 с.

Черненко В. О. Сучасний стан використання мережевих інформаційно-комунікаційних технологій у світовій педагогічній практиці [Елекстронний ресурс] / В. О. Черненко, Ю. В. Роменець // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 2(22). – Режим доступу : http://www.journal.iitta.gov.ua

##submission.downloads##

Як цитувати

Величко, С., & Соменко, Д. (2019). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189038

Номер

Розділ

Статті