ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189123Ключові слова:
Проектно-ігрові технології, комп’ютерно-орієнтовані технології, діяльнісний підхід, навчально-ігровий проект, design and gaming technology, computer-oriented technologies, activity approach, educational game project.Анотація
Визначено особливості використання проектно-ігрових технологій при навчанні інформатики. Представлено результати дослідження з питань організації ігрової діяльності учнів на уроках інформатики. Обґрунтовано доцільність та можливість організації навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні інформатики з використанням проектно-ігрових технологій.
Определены особенности использования проектно-игровых технологий при обучении информатике. Представлены результаты исследования по вопросам организации игровой деятельности учащихся на уроках информатики. Обоснована целесообразность и возможность организации учебно-познавательной деятельности учащихся при изучении информатики с использованием проектно-игровых технологий.
The peculiarities of teaching students computer science and using design and gaming technologies are determined. The results of research on the organization of gaming activity for students in computer science lessons are presented. The necessity and possibility of using active approach to the study of computer science and using design technologies is grounded.
Посилання
Глазунова О. Г. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Н. В. Морзе // Інформаційні технології і засоби навчання : Електронне наукове фахове видання. – 2008. – №2 (6). – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em6/emg.html
Морзе Н. В. Метод навчальних проектів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе // Вісник програм шкільних обмінів. – 2008. – Режим доступу : http://www.visnyk.iatp.org.ua
Порох Л. Крок до інновацій: освіта – ХХІ / Л. Порох // Рідна школа. – 2001. – С. 10–13.
Савенков А. И. Путь в неизведаное: развитие исследовательских способностей школьников / А. И. Савенков. – М. : Генезис, 2005. – 203 с.