ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Ганна Скасків Тернопільський національноий педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189123

Ключові слова:

Проектно-ігрові технології, комп’ютерно-орієнтовані технології, діяльнісний підхід, навчально-ігровий проект, design and gaming technology, computer-oriented technologies, activity approach, educational game project.

Анотація

Визначено особливості використання проектно-ігрових технологій при навчанні інформатики. Представлено результати дослідження з питань організації ігрової діяльності учнів на уроках інформатики. Обґрунтовано доцільність та можливість організації навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні інформатики з використанням проектно-ігрових технологій.

Определены особенности использования проектно-игровых технологий при обучении информатике. Представлены результаты исследования по вопросам организации игровой деятельности учащихся на уроках информатики. Обоснована целесообразность и возможность организации учебно-познавательной деятельности учащихся при изучении информатики с использованием проектно-игровых технологий.

The peculiarities of teaching students computer science and using design and gaming technologies are determined. The results of research on the organization of gaming activity for students in computer science lessons are presented. The necessity and possibility of using active approach to the study of computer science and using design technologies is grounded.

Біографія автора

Ганна Скасків, Тернопільський національноий педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Асистент кафедри інформатики та методики її викладання

Посилання

Глазунова О. Г. Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Н. В. Морзе // Інформаційні технології і засоби навчання : Електронне наукове фахове видання. – 2008. – №2 (6). – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em6/emg.html

Морзе Н. В. Метод навчальних проектів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе // Вісник програм шкільних обмінів. – 2008. – Режим доступу : http://www.visnyk.iatp.org.ua

Порох Л. Крок до інновацій: освіта – ХХІ / Л. Порох // Рідна школа. – 2001. – С. 10–13.

Савенков А. И. Путь в неизведаное: развитие исследовательских способностей школьников / А. И. Савенков. – М. : Генезис, 2005. – 203 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Скасків, Г. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ НАВЧАННІ ІНФОРМАТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189123

Номер

Розділ

Статті