ТЕСТ – ОДИН З ІНСТРУМЕНТІВ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ХІМІЇ)

Автор(и)

  • Наталія Титаренко Центр моніторингу столичної освіти, м. Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189135

Ключові слова:

Тест, комп’ютерне тестування, комп’ютерні технології, рівень складності завдань, форми завдань, рівень навчальних досягнень, когнітивні рівні.

Анотація

Стаття присвячена проблемі використання комп'ютерних технологій для вивчення рівня навчальних досягнень учнів з хімії. В ній представлені результати комп'ютерних тестувань, які були проведені в загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва.

Статья посвящена проблеме применения компьютерных технологий для изучения уровня учебных достижений учеников по химии. В ней представлены результаты компьютерных тестирований, которые были проведены в общеобразовательных учебных заведениях г. Киева.

The article is dedicated to the problem of computer technologies usage to study the level of educational achievements of pupils in Chemistry. It presents results of computer tests that were conducted in secondary schools in Kyiv.

Біографія автора

Наталія Титаренко, Центр моніторингу столичної освіти, м. Київ

Методист вищої категорії з хімії

Посилання

Розпорядження Кабінету міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 1722-р схвалено Концепцію Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року [Електронний ресурс] – 2010. – Режим доступу : http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg= 1722-2010-%F0.

##submission.downloads##

Як цитувати

Титаренко, Н. (2019). ТЕСТ – ОДИН З ІНСТРУМЕНТІВ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ ХІМІЇ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189135

Номер

Розділ

Статті