ОБРАЗ «Я» ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА І ФОРМУВАННЯ ЙОГО ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ

Автор(и)

  • Катерина Каменева Херсонський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2012.189873

Ключові слова:

Дитина-дошкільник, саморегуляція, оцінні відносини, лідерські якості, preschool child, self-regulation, estimated relationship, leading qualities, ребенок-дошкольник, саморегуляция, оценочные отношения, лидерские качества.

Анотація

У статті розглядаються основні психолого-педагогічні аспекти формування особистості дошкільника, які сприяють ставленню лідерських якостей дитини. Проаналізовано роботи, які представляють великий інтерес і мають принципове значення для дослідження механізмів формування образу «я», морального виховання, емоційного розвитку дітей дошкільного віку.

В статье рассматриваются основные психолого-педагогические аспекты формирования личности дошкольника, способствующие становлению лидерских качеств ребенка. Проанализированы работы, которые представляют большой интерес и имеют принципиальное значение для исследования механизмов формирования образа «я», нравственного воспитания, эмоционального развития детей дошкольного возраста.

The main subject of this article is psychological-pedagogical aspects of the development and formation of preschool child that help to form the leading qualities of preschool child. Analyzed works which are of great interest and are of fundamental importance for the study of mechanisms of the image formation «I» moral education, emotional development of preschool children.

Біографія автора

Катерина Каменева, Херсонський державний університет

Аспірантка

Посилання

Андреев Г. М. Социальная психология / Г. М. Андреев. – М., 1980. – 159 с.

Берман М. Я. Теоретические и практические проблемы психологии познания людьми друг друга / М. Я. Берман – Краснодар, 1975. – 98 с.

Бодалев А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. – М., 1983. – 103 с.

Запорожец А. В. Избранные психологические произведения : в 2 т. / А. В. Запорожец. – М., 1986. – 152 с.

Карпова С. Н. Игра и нравственное развитее дошкольников / С. Н. Карпова, Л. Г. Лысюк. – М., 1986. – 81 с.

Лисина М. И. Проблемы онтогенеза общения / М. И. Лисина. – М. : Педагогика, 1986. – 31 с.

Лисина М. И. Психология самопознания у дошкольников / М. И. Лисина, А. И. Сильвестру. – Кишинев, 1983. – 57 с.

Немов Р. С. Психология / Р. С. Немов. – М., 2006. – 193 с.

Рузская А. Г. Как относиться к жалобам в детском саду / А. Г. Рузская, Л. Н. Абрамова. – К., 1983. – 112 с.

Якобсон С. Г. Психологические проблемы этического развития детей / С. Г. Якобсон. – М., 1984. – 67 с.

Festinger L. A. A theory of cognitive dissonance / L. A. Festinger. – Stanford Univ. Press, 1962. – 172 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Каменева, К. (2019). ОБРАЗ «Я» ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА І ФОРМУВАННЯ ЙОГО ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2012.189873

Номер

Розділ

Статті