НАПОВНЕННЯ ТА ПРИЗНАЧЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ЗМІСТУ

Автор(и)

  • Надія Воронова Донбаський державний педагогічний університет, м. Слов’янськ., Україна https://orcid.org/0000-0001-7957-1655

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190255

Ключові слова:

Види мистецтва, класифікація, культурні пам’ятки, майбутні культурологи, мультимедійні навчальні засоби, професійна підготовка, технології мультимедіа, цифрова культура.

Анотація

У статті досліджено використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі. Проаналізовано наявні мультимедійні навчальні засоби з культурологічних дисциплін, класифіковано їх для подальшого використання у професійній підготовці майбутніх фахівців культурології. Підтверджено, що мультимедійні навчальні засоби культурологічного змісту є результатом застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі та сприяють спілкуванню суб’єктів навчального процесу між собою, містять прояви діалогічності; забезпечують науковий підхід до організації навчального процесу; стимулюють креативний пошук, естетичну мотивацію діяльності, естетичне оформлення результатів.

Біографія автора

Надія Воронова, Донбаський державний педагогічний університет, м. Слов’янськ.

Кандидат філософських наук, доцент кафедри культурології, естетики та історії

Посилання

Vocational education: vocabulary. (2000). [S. U. Goncharenko et al.]; N. G. Nichkalo (Ed.). Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Ingenblek, V. (1996). All about multimedia. Kyiv: BHV [in Russian].

Krapivenko, A. V. (2009). Multimedia technology and the perception of sensations: a training manual. Moskva: BINOM. Laboratoriya znanij [in Russian].

Liberovskaya, K. (2000). Multimedia Then and Now. URL: http://spectrum.library.concordia.ca/ 1155/1/MQ54265.pdf [in English].

Manovich, L. (2001). The Language of New Media. UK: Cambridge [in English].

Shlykova, O. V. (2004). Culture of multimedia: a textbook for students. Moskva: FAIR-PRESS [in Russian].

Egorova, O. Multimedia project in music: “Two texts of Daniil Kharms” by V. Kuznetsov. Izrail` XXI: muzykalnyj zhurnal. URL: http://www.21israel-music.com/Multimedia.htm [in Russian].

Voronova, N., Havrilova, L. (2017). Digital culture as a phenomenon of modern information and communication pedagogical environment. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Kharkiv: KhNPU imeni H. S. Skovorody, 48, 5–18. URL: http://doi.org/10.5281/zenodo.1312912 [in Ukrainian].

The project “My Ukraine. The Bervs”. URL: http://bervy.org.ua/ [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Воронова, Н. (2019). НАПОВНЕННЯ ТА ПРИЗНАЧЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ЗМІСТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 31–36. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190255

Номер

Розділ

Статті