ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ

Автор(и)

  • Олена Галай Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6139-4726

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190263

Ключові слова:

Полікультурне виховання, виховання культури міжнаціональних стосунків, навчально-виховний процес, констатувальний експеримент, міжкультурна комунікація, контрольні та експериментальні групи, заклади освіти, майбутні вчителі іноземної мови.

Анотація

У статті подані результати діагностики стану готовності майбутніх вчителів іноземних мов до реалізації полікультурного виховання у навчально-виховному процесі. Подана характеристика критеріїв та рівнів готовності майбутніх вчителів іноземних мов до полікультурного виховання учнів загальноосвітніх шкіл. З’ясована нагальність створення комплексної методики підготовки майбутнього вчителя-філолога до формування в учнів культури міжнаціональних стосунків і водночас формування в них особливого інноваційного стилю мислення як здатності до втілення в освітній процес новітніх методик організації діяльності учнів.

Біографія автора

Олена Галай, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Старший викладач кафедри англійської мови та методики її навчання

Посилання

Aleksiuk, A. M. (1998). Pedahohika vyshchoi osvity Ukrainy. Istoriia. Teoriia: pidruchnyk. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Bal, G. O. (1999). Paradyhma dialogu i problemy pryluchennia do naukovoi kultury. Profesiina osvita: pedahohika i psykholohiia, 1, 336 [in Ukrainian].

Bekh, I. D. (2003). Vykhovannia osobystosti: in 2 books. Kyiv: Lybid, Book 2: Osobystisno oriientovanyi pidhid: naukovo-praktychni zasady [in Ukrainian].

Bekh, I., Kononko, O. (2001). Naukovi zasady provedennia eksperymentu. Ridna shkola, 10, 36–40 [in Ukrainian].

Vitvytska, S. S. (2003). Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly: metodychnyi posibnyk dlia studentiv mahistrarury. Kyiv: Tsentr navchalnoi literarury [in Ukrainian].

Hessen, S. I. (1995). Osnovy pedagogiki. Vvedenie v pricladnuju filosofiju. Moscow: Shkola-Press [in Russian].

Hrushevskyi, M. S. (1991). Khto taki ukraintsi i shcho vony khochut. Kyiv: Tovarystvo Znannia Ukrainy [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].

Kapterev, P. F. (1982). Izbrannyje pedagogicheskije sochinjenija. Moscow: Pedagogika [in Russian].

Natorp, P. (1912). Kultura naroda i kultura lichnosti. Shest Lektsyi [in Russian].

Pirogov, N. I. (1985). Izbrannyje pedagogicheskije sochinenija. Moscow: Pedagogika [in Russian].

Sysoieva, S. A. (1998). Pedahohichna tvorchist. Kyiv: Knyzhkove vydannia “Karavella” [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Галай, О. (2019). ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 43–51. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190263

Номер

Розділ

Статті