ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ

Автор(и)

  • Алла Кучай Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка», Україна https://orcid.org/0000-0002-0133-2109

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190332

Ключові слова:

Педогогічні умови, педагог закладів дошкільної освіти, інтерактивні педагогічні технології, сучасний вихователь, професійна діяльність, забезпеченні зв’язку теорії і практики, змоделювати, апробувати.

Анотація

У статті обґрунтовуються теоретичні основи формування готовності майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. Розроблено педагогічні умови сформованості готовності до застосування інтерактивних педагогічних технологій навчання у закладах дошкільної освіти майбутніми педагогами. З’ясовано, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітній процес закладів освіти є однією зі складових загальної системи формування готовності студентів до професійної діяльності. Зазначено, що педагогічні умови дозволяють забезпечити формування готовності до застосування інтерактивних педагогічних технологій майбутніми педагогами, відповідно дають можливість упровадження моделі сформованості означеної готовності.

Біографія автора

Алла Кучай, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка»

Викладач-методист, викладач вищої категорії

Посилання

Bezliudnyi, O. I., Kobylianska, T. V. (2017). Model formuvannia hotovnosti maibutnikh psykholohiv do roboty iz simʼiamy pidlitkiv u protsesi profesiinoi pidhotovky. Balkansko nauchno obozrenye, 1, 9–14 [in Bulgarian].

Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy. (2009). V. T. Busel (Ed.). Irpin: Perun [in Ukraine].

Durmanenko, O. (2012). Teoretychnyi analiz poniattia «pedahohichni umovy» v konteksti monitorynhu vykhovnoi roboty u vyshchomu navchalnomu zakladi. Molod i rynok, 7, 135–138 [in Ukraine].

Komar, O. (2011). Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnoi tekhnolohii. Doctor’s thesis. Uman, 2011 [in Ukraine].

Komar, O. (2019). Interaktsiia yak osnova osvitnoho spivprobitstva na urokakh u pochatkovii shkoli. Psykholoho-pedahohichni problemy suchasnoi shkoly. Uman, Issue 1, 64–70 [in Ukraine].

Semchuk, S. I. (2017). Informatsiina kompetentnist yak skladova profesiinoi kompetentnosti maibutnoho fakhivtsia doshkilnoi osvity. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia. Uman, Issue 16, 100–105 [in Ukraine].

##submission.downloads##

Як цитувати

Кучай, А. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 97–102. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190332

Номер

Розділ

Статті