ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ-ХОРЕОГРАФА В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190347Ключові слова:
Фахова підготовка хореографа, освітні потреби, євроінтеграція, компетентнісна модель навчання, професійно-орієнтовані технології навчання, інтеграція міжпредметних знань, навчальна мотивація, інновація.Анотація
У статті розглядаються актуальні питання професійної діяльності фахівця-хореографа і професійно-кваліфікаційної структури його підготовки. Автором визначено та розкрито основні вектори успішної фахової підготовки майбутнього хореографа відповідно до тенденцій розвитку сучасної освіти в Україні. У статті наведені приклади з досвіду роботи викладачів хореографічних дисциплін Бердянського державного педагогічного університету, які забезпечують підготовку конкурентоспроможного випускника закладу вищої освіти в контексті євроінтеграційних процесів.Посилання
Bielienka, H. V. (2017). Yevropeiski vektory novoi stratehii pidhotovky doshkilnykh pedahohiv. Molodyi vchenyi, 10.2(50.2), 1–4 [in Ukrainian].
Kremen, V. H. (2015). Problemy yakosti ukrainskoi osvity v konteksti suchasnykh tsyvilizatsiinykh zmin. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal, 1, 8–15 [in Ukrainian].
Martynenko, O. V. (2015). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv khoreohrafii v protsesi fakhovoi pidhotovky. Rozvytok khudozhnio-estetychnoho svitohliadu maibutnikh vchyteliv khoreohrafii na osnovi intehratyvnoho pidkhodu. O. V. Martynenko (Ed.). Berdiansk: Vydavets Tkachuk O. V., 6–49 [in Ukrainian].
Suchasni stratehii rozvytku khoreohrafichnoi osvity (2019): proceedings of the Scientific and Practical Conference. Uman: Vizavi [in Ukrainian].
Shabalina, O. M. (2016). Pidhotovka khoreohrafichnykh kadriv u konteksti perekhodu do systemy vidkrytoi osvity. Khoreohrafiia ХХ stolittia: mystetskyi ta osvitnii potentsial: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Kyiv: KNUKiM, 290–293 [in Ukrainian].