ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ

Автор(и)

  • Дмитро Пріма Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., Україна https://orcid.org/0000-0002-2102-9932

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190371

Ключові слова:

Громадянин, громадянськість, громадянська позиція, громадянська спрямованість, громадянське становлення, майбутній учитель, освітній процес, формування громадянської позиції, ціннісні орієнтири.

Анотація

Актуалізовано вимогу громадянської спрямованості освітнього процесу як найважливішої інституції формування ціннісних орієнтирів громадянина. Обrрунтовано значущість формування громадянської позиції майбутнього вчителя, готового і спроможного поєднувати в собі освіченість, духовність, інтелігентність, моральну вихованість як гідний приклад своїм вихованцям у їхньому громадянському становленні та формуванні громадянської позиції особистості. Визначено теоретичні підвалини формування громадянської позиції майбутнього вчителя через дефінітивний аналіз змістотвірних категорій «громадянин», «громадянськість».

Біографія автора

Дмитро Пріма, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціальної роботи і педагогіки вищої школи

Посилання

Pavlenko M. A. (2015). Formuvannia hromadianskoi pozytsii maibutnikh vchyteliv u protsesi profesiinoi pidhotovky. Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Shilova V. S. (2003). Grazhdanskoe vospitanie studentov. Belgorod: AGTU [in Russian].

Bolshoy juridicheskij slovar. (2004). A. Ya. Suhareva, V. E. Krutskih (Ed.). 2-e izd., pererab. i dop. Moskva: Infa-M [in Russian].

Novyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy (2008). (Vol. 1). V. Iaremenko, O. Slipushko (Ed.). 2-he vyd., vypravlene. Kyiv: Akonit [in Ukrainian].

Grevtseva G Ya. (2006). Grazhdanskoe vospitanie kak faktor sotsializatsii shkolnikov. Extended abstract of doctor’s thesis. Cheljabinsk [in Russian].

Filonov G. N. (1999). Grazhdanskoe vospitanie: realnost i tendentsii razvitija. Pedagogika, 8, 45–51 [in Russian].

Ziabreva S. E. (2010). Vykhovannia hromadianskosti studentiv profesiino-tekhnichnykh koledzhiv u pozanavchalnii diialnosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Luhansk [in Ukrainian].

Osmankina T. N. (2000). Formirovanie grazhdanstvennosti starsheklassnikov v uslovijah obscheobrazovatelnoj shkoly. Extended abstract of candidate’s thesis. Orenburg [in Russian].

Miroshina T. A. (2009). Formirovanie grazhdanskoj pozitsii studentov. Candidate’s thesis. Kemerovo [in Russian].

Smirov G. L. (1987). Revoljutsionnaja sut perestrojki. Sotsialno-filosofskii ocherk. Moskva, 113 [in Russian].

Molodtsova I. V. (2004). Pedagogicheskoe obespechenie protsessa stanovleniia grazhdanskoi pozitsii starshih podrostkov v uslovijah modernizatsii obrazovanija. Obrazovanie i sotsializatsija lichnosti v sovremennom obschestve: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Krasnoyarsk, 178–183 [in Russian].

Mironenko T. P. (2001). Formuvannia hromadianskoi zrilosti v maibutnikh uchiteliv [Formation of civic maturity in future teachers]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odesa [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Пріма, Д. (2019). ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 164–168. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190371

Номер

Розділ

Статті