КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.190374Ключові слова:
Інклюзивне навчання, інформаційні технології, діти з інтелектуальними порушеннями, готовність до діяльності, електронні інклюзивні освітні ресурси, компетентнісний підхід, підготовка фахівців, практична підготовка, компоненти професійної діяльності.Анотація
У статті розглядаються проблеми створення сприятливого педагогічного середовища для розвитку пізнавальної сфери дитини з особливими освітніми потребами, забезпечення її індивідуальної, оптимально можливої траєкторії розвитку, навчання зорієнтованого на використання інформаційних технології. Обґрунтовано інноваційні підходи підготовки майбутніх учителів до створення й використання електронних освітніх ресурсів у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Доведено, що застосування ІТ у підготовці майбутніх учителів удосконалює доступність та якість освіти і відтак пропонує нові форми подання інформації.Посилання
Akmaldinova, O. M. (2008). Informatsiini tekhnolohii yak navchalnyi zasib. Problemy osvity. Kyiv, 2, 16–21 [in Ukrainian].
Zaitseva, S. A., Ivanov, V. V. Informatsiini tekhnolohii v osviti. URL: http://sgpu2004.narod.ru/infotek/ infotek2.htm [in Ukrainian].
Kazachiner, O. S. (2018). Informatsiino-osvitnii prostir dlia navchannia ditei z osoblyvymy potrebamy. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Loreman, Tim; Sharma, Umesh; and Forlin, Chris (2013) “Do Preservice Teachers Feel Ready to Teach in Inclusive Classrooms? A Four Country Study of Teaching Self-efficacy”, Australian Journal of Teacher Education: Vol. 38, Issue 1, Article 3. URL: http://ro.ecu.edu.au/ajte/vol38/iss1/3 [in English].
Makarenko, L. L. (2006). Kompiuterna hramotnist yak skladova profesiinoi pidhotovky maibutnikh vchyteliv pochatkovoi shkoly. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].