ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПОВАЖНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Ольга Рябошапка

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2016.196024

Ключові слова:

Педагогічні умови, старший дошкільник, дошкільний навчальний заклад, людина похилого віку, виховання, взаємодія, pedagogical conditions, senior preschooler, pre-school education institution, elderly people, education, interaction.

Анотація

У статті визначаються і обґрунтовуються педагогічні умови необхідні для здійснення виховання у старших дошкільників поважного ставлення до людей похилого віку: взаємодія дошкільного навчального закладу та сім’ї у процесі виховання у старших дошкільників поважного ставлення до людей похилого віку; позитивний приклад батьків у вихованні у старших дошкільників поважного ставлення до людей похилого віку; суб’єкт-суб’єктна зорієнтованість відносин у системі «дорослий-дитина».

В статье определяются и обосновываются педагогические условия необходимые для осуществления воспитания у старших дошкольников уважительного отношения к людям пожилого возраста: взаимодействие дошкольного учебного заведения и семьи в процессе воспитания у старших дошкольников уважительного отношения к пожилым людям; положительный пример родителей в воспитании у старших дошкольников уважительного отношения к пожилым людям; субъект-субъектное ориентированность отношений в системе «взрослый-ребенок».

The article defines and substantiates the pedagogical conditions necessary for the implementation of education in senior preschool children with respect for older people: interaction of pre-school education institutions and families in the process of education in senior preschool children with respect for elderly people; a positive example of parents in the education of senior preschoolers respect for older people; subject-subject orientation of relations in the system «adult-child».

Посилання

Алєксєєнко Т. У чому сутність гуманних взаємин батьків і дітей? / Т. Алєксєєнко // Рідна школа. – 2001. – № 3. – С. 33–36.

Болдырев Н. И. Нравственное воспитание школьников: вопросы теории / Н. И. Болдырев. – М. : Педагогика, 1979. – 224 с. 3. Коменский Я. А. Материнская школа, или О заботливом воспитании юношества в первые шесть лет / Я. А. Коменский // Избр. пед. соч. в ІІ т. / под ред. А. И. Пискунова. – М. : Педагогика, 1982. – Т. І. – С. 201–242.

Сіданіч І. Л. Виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку : дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Сіданіч Ірина Леонідівна. – К., 2004. – 29 с.

Сухомлинский В. О. Вибрані твори : в 5-ти т. / В. О. Сухомлинський. − К. : Радянська школа, 1976–1977. − Т. 5: Бачити себе. − 1977. − 639 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Рябошапка, О. (2020). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПОВАЖНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 278–285. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2016.196024

Номер

Розділ

Статті