АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Марина Бевзюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2016.196064

Ключові слова:

Інклюзія, інклюзивне навчання, дитина з особливими потребами, професійна діяльність, вчитель початкових класів, inclusion, inclusive education, child with special needs, professional activity, the teacher of initial classes.

Анотація

У статті проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання. Визначено вимоги та види професійної діяльності вчителя початкових класів.

В статье проанализировано психолого-педагогическую литературу по проблеме профессиональной деятельности учителя начальных классов в условиях инклюзивного обучения. Определены требования и виды профессиональной деятельности учителя начальных классов.

The article analyzes the psychological and pedagogical literature on the problem of professional activity of the teacher of initial classes in an inclusive environment. The requirements are defined and the types of professional activity of the teacher of initial classes.

Посилання

Анцибор М. М., Голованова Н. Ф. Особенности организации педагогического процесса в начальных классах с продленным днем: учеб. пособие для студентов пед. институтов / М. М. Анцибор, Н. Ф. Голованова. – М. : Просвещение, 1990. – 159 с.

Демченко І. І. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до засвоєння педагогічних засад інклюзивної освіти / І. І. Демченко // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 64. – Херсон : ХДУ, 2013. – С. 358–364.

Закон України «Про освіту» // Освіта. – 21 серп. 1996 р. – № 43– 44(221–222). – С. 6–11.

Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами в Україні [Електронний ресурс] / Матеріали першого Всеукраїнського вебінару із питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами (29.11.2013р.). – Режим доступу : http://boryspil-dnz-teremok.edukit. kiev.ua/inklyuzivne _navchannnya.

Конспект лекцій Педагогіка [Електронний ресурс] / Режим доступу : http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/784/26.

Мартинчук О. В. Інклюзивне навчання як інноваційна форма організації навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку: фактори успішного впровадження [Електронний ресурс] / О. В. Мартинчук. – Режим доступу : http://elibrary.kubg.edu.ua/2352/ 1/E_Martynchuk_GV_29_KSPKIO_IL.pdf

Мешко Г. М. Вступ до педагогічної професії: практикум : навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів / Г. М. Мешко. – Т. : ТИПУ, 2008.

Хомич Л. О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів / Хомич Л. О. – К. : Магістр-S, 1998. – 201 с.

Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посібник. – К. : Либідь, 2002. – 140 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бевзюк, М. (2020). АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 24–31. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2016.196064

Номер

Розділ

Статті