МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ПРОГРАМОВАНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ

Автор(и)

  • Тетяна Назаренко
  • Оксана Браславська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.196297

Ключові слова:

Методика навчання, педагогічний програмований засіб, технології навчання, інформаційні технології при вивченні географії, викладання географії, дослідницька діяльність.

Анотація

У статті розкриваються актуальні питання, пов’язані із застосуванням різноманітних сучасних інформаційних технологій у навчанні географії. Проаналізовані проблеми, що відзначаються певними методичними особливостями роботи вчителя географії з педагогічним програмованим засобом. Подані методичні рекомендації із застосуванням відповідного електронного засобу при викладанні географії в школі.

В статье раскрываются актуальные вопросы, которые связаны с применением разнообразных современных информационных технологий при изучении географии. Проанализированы проблемы, которые отмечаются определенными методическими особенностями роботы учителя географии с педагогическим программным продуктом. Поданы методические рекомендации по использованию электронного продукта во время преподавания географии в школе.

The article topical issues related to the use of a variety of modern information technologies in teaching geography. The problems that marked certain methodological features of teaching geography teacher with programmable tool. Submitted guidelines using appropriate electronic means in teaching geography at school.

Посилання

Беспалько В. П. Педагогические и прогрессивные технологии обучения / Владимир Павлович Беспалько. – М. : Новая школа, 1995. – 336 с.

Концепція змісту географічної освіти // Географія. – 2004. – № 6. – С. 2–5.

Корнєєв В. П. Технології навчання географії / Віктор Петрович Корнєєв. – Х. : вид. група «Основа», 2004. – 112 с.

Назаренко Т. Г. Нові можливості інформаційно-комп’ютерних засобів на уроках географії / Т. Г. Назаренко // Географія та основи економіки в школі, 2007 – № 10 – С. 2–4.

Національна доктрина розвитку освіти: затв. Указом Президента України від 17 квіт. 2002 р. № 347/2002 // Дошкіл. виховання. – 2002. – № 7. – С. 4–9; Київ. правда. – 2002. – 26 квіт. – Вісник. – С. 1–4; Освіта. – 2002. – 24 квіт.–1 трав. (№ 26). – С. 2–4; Освіта України. – 2002. – 23 квіт. (№ 33). – С. 4–6; Проф.-техн. освіта. – 2002. – № 3. – С. 2–8.

Топузов О. М. Методичні рекомендації «Бібліотека електронних наочностей «Географія 7–11 клас»» для загальноосвітніх навчальних закладів (з компакт-диском) // О. М. Топузов, О. В. Кохан. — К. : ДП «ІПІТ», 2008. – 25 с.

Топузов О. М. Загальна методика навчання географії : підручник [з грифом МОНМС України] / О. М. Топузов, В. М. Самойленко, Л. П. Вішнікіна. – К. : ДНВП «Картографія», 2012. – 512 с.

Топузов О. М. Тренувальні тести для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з географії [Електронний посібник] / Топузов О. М., Назаренко Т. Г., Капіруліна С. Л. – К. : ДП «ІПТП», 2008. – Режим доступу до ресурсу : www.scribd.com/doc/24545508.

##submission.downloads##

Як цитувати

Назаренко, Т., & Браславська, О. (2019). МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ПРОГРАМОВАНОГО ЗАСОБУ ДЛЯ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2019.196297

Номер

Розділ

Статті