ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ У СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКИХ УНИВЕРСИТЕТОВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197535Ключові слова:
Професійно-педагогічна ідентичність, організаційно-методичні основи.Анотація
Розглядаються основні напрями змісту роботи вищого технічного навчального закладу по підвищенню психолого-педагогічної компетентності студента, процесуальні та змістовні організаційно-методичні основи, що сприяють формуванню професійно-педагогічної ідентичності у студентів технічних університетів.
Посилання
Атанов Г. О. Теорія діяльнісного навчання : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. О. Атанов. – К. : Кондор, 2007. – 185 с.
Дем’яненко Н. М. Концепція компетентнісно-професесійного підходу в підготовці викладача вищого навчального закладу / Н. М. Дем’яненко // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : матеріали методол. семінару / Ін-т педагогіки АПН України. – К. : Пед. думка, 2009. – С. 322–331.
Жигалова О. В. Формирование педагогической компетентности преподавателя технического вуза : автореф. дис. на соиск ученой степени канд. пед. наук : 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / О. В. Жигалова. – Уфа, 2004. – 24 с.
Иванов В. Г. Проектирование содержания профессионально-педагогической подготовки преподавателя высшей технической школы : автореф. дис. на соиск. ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.08. «Теория и методика профессионального образования» / В. Г. Иванов. – Казань, 1997. – 46 с.
Освітні технології : навч.-метод посіб. / [О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.] ; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2002. – 256 с.