ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ІНТЕГРУЮЧИЙ МЕТОД ОСВІТНЬОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197647Ключові слова:
Проблемне навчання, інтеграція, професійна освіта, виробниче навчання, технологічний процес.Анотація
В статті розкривається суть проблемного навчання, як методу, що спрямований на інтеграцію освітньої та виробничої діяльності інженерів-педагогів. Розглянуто постановку проблемних ситуацій, критерії значимості навчальних проблем, головні напрямки створення проблемних ситуацій на заняттях виробничого навчання. Виявлено роль проблемного навчання як передумови для інтеграції професійної освіти і виробництва.
Посилання
Гулай О. І. Перспективи впровадження проблемного навчання у вищих учбових закладах / О. І. Гулай // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – Запоріжжя : [б. в.], 2009. – Вип. 3(56). – С. 170–178.
Малафіїк І. В. Дидактика : навчальний посібник / І. В. Малафіїк. – К. : Кондор, 2009. – 406 с.
Курлянд З. Н. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник / З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк. – К. : Знання, 2005. – 399 с.
Чапаев Н. К. Педагогическая интеграция: методология, теория, технология / Н. К. Чапаев. – Екатеринбург : Изд-во Рос. гос. проф. – Пед. ун-та; Кемерово : Изд-во Кемеровского гос. проф.-пед. колледжа, 2005. – 325 с.
Чернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школе : учеб. пособие для вузов / Д. В. Чернилевский. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 437 с.
Ягупов В. В. Педагогіка : навч. посібник / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 с.