МЕТОДИ ВИХОВАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197671Ключові слова:
Здоров’язбережувальні компетенції, методи виховання, здоровий спосіб життя, інженер-педагог.Анотація
У статті охарактеризовано основні аспекти застосування системи методів виховання під час формування здоров’язбережувальних компетенцій та навичок здорового способу життя (ЗСЖ) майбутніх інженерів-педагогів. Окреслено критерії оцінювання орієнтації студентів на ЗСЖ. Розглянуто різні точки зору щодо визначення основи системи та класифікації методів виховання. Автором розкрито і всебічно обґрунтовано такі методи виховання як: переконання, вправи, заохочення, примус, приклад, змагання (гри), критика (самокритики). З’ясовано ефективність та дієвість методів під час застосування їх у практичній роботі педагогів і психологів для розвитку психофізичних якостей студентів.
Посилання
Добротворская С. Г. Ориентация старшеклассников и студентов на здоровый образ жизни / С. Г. Добротворская. – Казань : Изд-во КГУ, 2001. – 152 с.
Воронін Д. Є. Здоров’язберігаюча компетентність студента в соціально-педагогічному аспекті / Д. Є. Воронін // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту : зб. наук. пр. за ред. Єрмакова С. С. – Харків : ХДАДМ (XXПІ), 2006. – № 2. – С. 25–28.
Макаренко А. С. Соч. т. 5 / А. С. Макаренко. – М. : Педагогика, 1985. – 333 с.
Бабанский Ю. К. Педагогика : учебное пособие для студентов педагогических институтов / Ю. К. Бабанский (и др.). – 2-е изд., доп. и перераб. – М. : Просвещение, 1988. – 479 с.
Сидоров А. А. Педагогика спорта : учебник для студентов вузов / А. А. Сидоров (и др.). – М. : Дрофа, 2000. – 320 с.