ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ МОНИТОРИНГ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ КРАСНОДАРСКОГО КРАЯ ПО ВЫЯВЛЕНИЮ ОДАРЁННЫХ ДЕТЕЙ И МОЛОДЁЖИ В ОБЛАСТИ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНА

Автор(и)

  • Инна Дикая
  • Роберт Галустов
  • Андрей Дикой
  • Владимир Глухов

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197710

Ключові слова:

Моніторинг, учбові заклади, Краснодарський край, обдаровані, діти, молодь, ландшафтний, дизайн, пошук.

Анотація

У даній статті розглядається проблема пошуку, розвитку і підтримки обдарованих дітей і молоді в галузі проектування ландшафтного дизайну. Дається аналіз стану підготовки фахівців і робітників у галузі ландшафтного дизайну в школах, технікумах, коледжах, професійно-технічних училищах, вузах Краснодарського краю. Наводяться результати моніторингу по виявленню обдарованих школярів і студентів для навчання ландшафтному дизайну.

Посилання

Белов В. Лад (очерки о народной эстетике) / В. Белов. – М., 1982. – С. 51, 271.

Воронов Н. В. Искусство предметного мира / Н. В. Воронов. – М. : Знание, 1974. – 63 с.

Государственный образовательный стандарт высшего профессионального образования по специальности 030500.04 – Профессиональное обучение (дизайн). – М., 2000. – 24 с.

Контакт: Бюллетень ЮНЕСКО-ЮНЕП по образованию в области окружающей среды, 1985. – Т. 10. – С. 1

##submission.downloads##

Як цитувати

Дикая, И., Галустов, Р., Дикой, А., & Глухов, В. (2020). ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ МОНИТОРИНГ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ КРАСНОДАРСКОГО КРАЯ ПО ВЫЯВЛЕНИЮ ОДАРЁННЫХ ДЕТЕЙ И МОЛОДЁЖИ В ОБЛАСТИ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197710

Номер

Розділ

Статті