ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ МОНИТОРИНГ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ КРАСНОДАРСКОГО КРАЯ ПО ВЫЯВЛЕНИЮ ОДАРЁННЫХ ДЕТЕЙ И МОЛОДЁЖИ В ОБЛАСТИ ЛАНДШАФТНОГО ДИЗАЙНА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197710Ключові слова:
Моніторинг, учбові заклади, Краснодарський край, обдаровані, діти, молодь, ландшафтний, дизайн, пошук.Анотація
У даній статті розглядається проблема пошуку, розвитку і підтримки обдарованих дітей і молоді в галузі проектування ландшафтного дизайну. Дається аналіз стану підготовки фахівців і робітників у галузі ландшафтного дизайну в школах, технікумах, коледжах, професійно-технічних училищах, вузах Краснодарського краю. Наводяться результати моніторингу по виявленню обдарованих школярів і студентів для навчання ландшафтному дизайну.
Посилання
Белов В. Лад (очерки о народной эстетике) / В. Белов. – М., 1982. – С. 51, 271.
Воронов Н. В. Искусство предметного мира / Н. В. Воронов. – М. : Знание, 1974. – 63 с.
Государственный образовательный стандарт высшего профессионального образования по специальности 030500.04 – Профессиональное обучение (дизайн). – М., 2000. – 24 с.
Контакт: Бюллетень ЮНЕСКО-ЮНЕП по образованию в области окружающей среды, 1985. – Т. 10. – С. 1