ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ РЕБЁНКА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197717Ключові слова:
Дослідницькі здібності, дослідницький досвід, дослідницький пошук, пошукова активність, ефективні шляхи активізації дослідницької, пошукової активності дитини.Анотація
У статті розглянуті різні форми і методи формування навичок і умінь дослідницького пошуку з малого віку, ефективні шляхи активізації дослідницької, пошукової активності дитини, спеціальні ігрові методики, побудовані на самих різних ігрових сюжетах, різні форми дослідницької роботи із словарними словами з використанням етимології даних слів.
Посилання
Игнатьева С. Г. Ребёнок и школа. Роль семьи и школы в здоровьесбережении ребёнка : учебно-методическое пособие / Игнатьева С. Г. – Чебоксары : «Новое время», 2012. – 143 с.
Коменский Я. А., Локк Д., Руссо Ж. Ж., Песталоцци И. Г. Педагогическое наследие / сост. В. М. Кларин, А. Н. Джуринский. – М. : Педагогика, 1988. – 416 с.
Савенков А. И. Исследовательская практика: организация и методика / А. И. Савенков // Одарённый ребёнок. – 2005. – № 1. – С. 30–33.
Савенков А. И. Творческий проект, или Как провести самостоятельное исследование / А. И. Савенков // Школьные технологии. – 1998. – № 4. – С. 144–148.
Тлиф В. А. Виды исследований школьников / В. А. Тлиф // Одарённый ребёнок. – 2005. – № 2. – С. 84–106.
Чечель И. Д. Исследовательские проекты в практике обучения / И. Д. Чечель // Практика административной работы в школе. – 2003. – № 6. – С. 23–58.