ВНЕДРЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НИР В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВУЗА (НА ПРИМЕРЕ ИЗУЧЕНИЯ КАТЕГОРИИ ОЦЕНКИ)

Автор(и)

  • Наталия Маслова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197742

Ключові слова:

Науково-дослідна діяльність викладача, педагогічна діяльність, лінгвістична категорія оцінки, учбово-дослідницька робота студента, дипломна робота.

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі науково-дослідної роботи викладачів вищих учбових закладів і впровадження її результатів в учбовий процес. Увага акцентована на необхідності підпорядкування науковій діяльності, яку веде викладач, діяльності педагогічній. На конкретних прикладах описуються механізми сполучення індивідуальної науково-дослідної роботи викладача по темі «Реалізація категорії оцінки мовними засобами (на прикладі оцінної кваліфікації людини)» і учбово-дослідницькій діяльності студентів в умовах педагогічного вузу.

Посилання

Арутюнова Н. Д. Типы языковых значений. Оценка. Событие. Факт / Н. Арутюнова. – М. : Наука, 1988. – 339 с.

Вольф Е. М. Функциональная семантика оценки / Е. Вольф. – М. : Наука, 1985. – 228 с.

Герасименко С. В. Научно-исследовательская деятельность преподавателей инновационного учебного заведения как объект управления [Электронный ресурс] / С. Герасименко. – Режим доступа : http://borytko.nm.ru/papers/subject4/gerasimenko.htm

Житников А. Д. Готовность студентов к научно-исследовательской работе в ВУЗе [Электронный ресурс] / А. Житников. – Режим доступа : http://conf.sfu-kras.ru/sites/mn2011/thesis/s10/s10_03.pdf

Макарова Л. Н. Научная деятельность как необходимое условие продуктивности развития индивидуального стиля преподавателя вуза [Электронный ресурс] / Л. Макарова // Научные ведомости Белгородского государственного университета. Серия: Гуманитарные науки. 2010. – Т. 77. – № 5. – С. 101–110. – Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/nauchnaya-deyatelnost-kak-neobhodimoeuslovie-produktivnosti-razvitiya-individualnogo-stilya-prepodavatelya-vuza

Маслова Н. П. Негированные высказывания в контексте двух типов оценочного отношения / Н. Маслова // «Инновации в науке»: материалы XV международной заочной научно-практической конференции (19 декабря 2012 г.). – Новосибирск : Изд-во «СибАК», 2012. – С. 149–154.

##submission.downloads##

Як цитувати

Маслова, Н. (2020). ВНЕДРЕНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ НИР В ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВУЗА (НА ПРИМЕРЕ ИЗУЧЕНИЯ КАТЕГОРИИ ОЦЕНКИ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197742

Номер

Розділ

Статті