МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200162

Ключові слова:

Стейкхолдер, роботодавець, фахівець, інформаційні технології, конкуренто-спроможність, модель, інженер, ринок праці.

Анотація

У статті модель фахівця розглядається як опис основних характеристик працівника певного профілю. Процесуально-діяльнісна складова фахової підготовки майбутніх інженерів реалізується через структуру й зміст підготовки з урахуванням соціального замовлення, потреб ринку праці, вимог стейкхолдерів відповідної галузі українських та міжнародних стандартів. Зазначено, що сучасна фахова підготовка працівників інженерних спеціальностей потребує якісного навчально-методичного забезпечення, застосування наукових, технологічних та методологічних новацій.

Біографія автора

Анжеліка Кокарєва, Національний авіаційний університет.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти, заступник декана з наукової та міжнародної діяльності факультету лінгвістики та соціальних комунікацій.

Посилання

Hnatiuk, S. (2014). Priorytetni napriamy pidhotovky v Ukraini fakhivtsiv z informatsiinykh tekhnolohii. Stratehichni priorytety – Strategic priorities, 4 (33), 119‒124 [in Ukrainian].

Kokarieva, A. M. (2018). Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u systemi inzhenerno-tekhnichnoi osvity Ukrainy. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu – Proceedings of the National Aviation University, 12(1), 65‒69 [in Ukrainian].

Kokarieva, A. M. (2016). Formuvannia profesiino znachushchykh yakostei maibutnikh inzheneriv u protsesi fakhovoi pidhotovky v tekhnichnomu universyteti. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu – Proceedings of the National Aviation University, 2(9), 77‒84 [in Ukrainian].

Kokarieva, A. M. (2017). Suchasnyi stan profesiinoi pidhotovky inzheneriv v tekhnichnomu universyteti. Visnyk Natsionalnoho aviatsiinoho universytetu – Proceedings of the National Aviation University, 1(10), 77‒81 [in Ukrainian].

Dualna osvita. Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/profesijno-tehnichna-osvita/dualna-osvita [in Ukrainian].

Vitvytska, V. V. (2019). Modeliuvannia profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv v umovakh yevrointehratsiinykh protsesiv. Zhytomyr: O. O. Yevenok [in Ukrainian].

Sabatovska, I. S., Kaidalova, L. H. (2014). Modeliuvannia diialnosti fakhivtsia. Kharkiv: NFaU [in Ukrainian].

European e-Competence Framework 3.0. URL: http://ecompetences.eu/wp-content/uploads/2014/02/ European-e-Competence-Framework3.0_CEN_CWA_16234-1_2014.pdf [in Ukrainian].

The European Qualifications Framework for Lifelong Learning (EQF). URL: https://ec.europa.eu/ ploteus/sites/eac-eqf/files/broch_en.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Кокарєва, А. (2019). МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 97–106. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200162

Номер

Розділ

Статті