МЕТОДИКА ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАКЛАСНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200178

Ключові слова:

Засоби, методика, молодші школярі, морально-ціннісні орієнтації, освітньо-виховний процес, педагогічні умови, позакласна виховна робота, форми.

Анотація

У статті виокремлено сутнісні ознаки найбільш ефективних форм та засобів організації позакласної виховної роботи учнів молодшого шкільного віку з формування морально-ціннісних орієнтацій. Визначено основні характеристики рівнів упровадження розробленої авторської методики формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи. Схарактеризовано педагогічні умови ефективної реалізації розробленої методики формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи.

Біографія автора

Ольга Поліщук, Рівненський державний гуманітарний університет.

Аспірантка кафедри теорії та методики виховання.

Посилання

Bekh, I. D. (2012). Osobystist u prostori dukhovnoho rozvytku. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Bibik, N. M. (2017). Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia. Kyiv: Pleiady [in Ukrainian].

Boiko, A. M. (2008). Metody vykhovannia: entsyklopediia osvity. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].

Kontseptsiia pozashkilnoi osvity. (1997). Informatsiinyi zbirnyk Minosvity Ukrainy, 7, 22–32 [in Ukrainian].

Osypchuk, O. P. (2017). Pedahohichni umovy formuvannia moralnoi povedinky u molodshykh shkoliariv. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity, 17(60), 272‒275 [in Ukrainian].

Pustovit, H. P. (2013). Pozashkilna osvita i vykhovannia. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].

Pustovit, H. P. (2015). Formuvannia tsinnisnykh oriientatsii osobystosti u pozashkilnykh navchalnykh zakladakh: teoretychnyi kontekst. Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu, 760, 120‒129 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Поліщук, О. (2019). МЕТОДИКА ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАКЛАСНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 127–134. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200178

Номер

Розділ

Статті