МЕТОДИКА ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ПОЗАКЛАСНОЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200178Ключові слова:
Засоби, методика, молодші школярі, морально-ціннісні орієнтації, освітньо-виховний процес, педагогічні умови, позакласна виховна робота, форми.Анотація
У статті виокремлено сутнісні ознаки найбільш ефективних форм та засобів організації позакласної виховної роботи учнів молодшого шкільного віку з формування морально-ціннісних орієнтацій. Визначено основні характеристики рівнів упровадження розробленої авторської методики формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи. Схарактеризовано педагогічні умови ефективної реалізації розробленої методики формування морально-ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної виховної роботи.Посилання
Bekh, I. D. (2012). Osobystist u prostori dukhovnoho rozvytku. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Bibik, N. M. (2017). Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia. Kyiv: Pleiady [in Ukrainian].
Boiko, A. M. (2008). Metody vykhovannia: entsyklopediia osvity. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].
Kontseptsiia pozashkilnoi osvity. (1997). Informatsiinyi zbirnyk Minosvity Ukrainy, 7, 22–32 [in Ukrainian].
Osypchuk, O. P. (2017). Pedahohichni umovy formuvannia moralnoi povedinky u molodshykh shkoliariv. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity, 17(60), 272‒275 [in Ukrainian].
Pustovit, H. P. (2013). Pozashkilna osvita i vykhovannia. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].
Pustovit, H. P. (2015). Formuvannia tsinnisnykh oriientatsii osobystosti u pozashkilnykh navchalnykh zakladakh: teoretychnyi kontekst. Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu, 760, 120‒129 [in Ukrainian].