ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ В УМОВАХ РЕФОРМ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Альона Ускова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0003-0206-2961

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200194

Ключові слова:

Реформи вищої освіти, інтегративний підхід, майбутні хореографи, процес формування, духовно-моральний світогляд, цифровізація, інформаційні технології, хореографічні дисципліни.

Анотація

У статті розглянуто та теоретично обґрунтовано інтегративний підхід стосовно формування духовно-морального світогляду в майбутніх хореографів. А також презентовано особливості інтегративного підходу в процесі формування духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні. Визначено, що особливостями інтегративного підходу у формуванні духовно-морального світогляду майбутніх хореографів в умовах реформ вищої освіти в Україні є врахування філософії мистецької освіти; сукупність принципів, методів дослідження та процедур, застосовуваних у хореографічній галузі; тенденції цифровізації та інформаційних технологій у викладанні хореографічних дисциплін.

Біографія автора

Альона Ускова, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри Теорії і методики музичної освіти та хореографії.

Посилання

Kastels, M. (2000). Informatsionnaya epokha: ekonomika, obshchestvo i kultura. O. I. Shkaratana (Ed.). Moskva: GUVShE [in Russian].

Moskaliova, L. Yu. ( 2009). Vykhovannia u maibutnikh uchyteliv moralno-etychnoi kultury: teoretychnyi ta metodychnyi aspekty. Melitopol: Vydavnychyi budynok MMD [in Ukrainian].

Otych, O. M. (2009). Mystetstvo u systemi rozvytku tvorchoi indyvidualnosti maibutnioho pedahoha profesiinoho navchannia: teoretychnyi ta metodychnyi aspekty. I. A. Ziaziuna (Ed.). Chernivtsi: Zelena Bukovyna [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (1998). Muzyka i kultura osobystosti i problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].

Spirin, O. M. (2005). Metodolohichni zasady rozvytku suchasnykh system vyshchoi osvity. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka, 20, 104‒109. URL: http://eprints. zu.edu.ua/407/2/3C40E1CE.pdf [in Ukrainian].

Brody, C. M. (1994). Ethical and social issues in professional education. Celeste M. Brody, James Wallace (Ed.). New York: SUNY Press.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ускова, А. (2019). ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ В УМОВАХ РЕФОРМ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 150–155. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200194

Номер

Розділ

Статті