КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Юлія Чучаліна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5350-8236

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200214

Ключові слова:

Знання, уміння, навички, критерії, показники, рівні сформованості, економічна культура, суспільство, вчитель.

Анотація

У статті автором обґрунтовано критерії та рівні сформованості економічної культури майбутніх учителів. Вони є необхідною теоретичною передумовою як організації дидактичного експерименту, так і подальшого вивчення тенденцій розвитку досліджуваної категорії. Як для теоретичного, так і для практичного вирішення проблеми формування економічної культури майбутнього вчителя необхідним є визначення її критеріїв та виявлення їх показників у різних компонентах культури. Критерії є засобами для оцінки, ознакою для судження, певною нормою, згідно з якою можна встановити рівні сформованості певних якостей.

Біографія автора

Юлія Чучаліна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри фахових методик та інноваційних технологій.

Посилання

Andreiev, V. Y. (1998). Pedahohyka tvorcheskoho samorazvytyia. Kazan [in Russian].

Huhnina, T. O. (1999). Moralna rehuliatsiia pidpryiemnytskoi diialnosti (Filosofsko-upravlinskyi aspekt): Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Davydov, V. V. (1986). Problemu razvyvaiushcheho obuchenyia: oput teoretycheskoho y еksperymentalnoho psykholohycheskoho yssledovanyia. Moskva: Pedahohyka [in Russian].

Isaiev, I. F. (1993). Teoryia y praktyka formyrovanyia professyonalno-pedaho-hycheskoi kulturu prepodavatelia vusshei shkolu. Moskva ‒ Bielhorod [in Russian].

Kodzhaspyrova, H. M., Kodzhaspyrov A. Yu. (2000). Pedahohycheskyi slovar. Moskva: Akademiia [in Russian].

Lukashenko, A. O. (2005). Tekhnolohiia formuvannia konfliktolohichnoi kompetentnosti vchytelia: naukovo-metodychni materialy dlia vchyteliv i dyrektoriv zahalnoosvitnikh shkil, studentiv i vykladachiv vyshchykh pedahohichnykh nav-chalnykh zakladiv. Kharkiv: KhNPU [in Ukrainian].

Melnychenko, H. V. (2004). Pedahohichni zasady modulnoi tekhnolohii navchannia u formuvanni profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv anhliiskoi movy i literatury. Extended abstract of candidate’s thesis. Odesa [in Ukrainian].

Myroshnychenko, Je. A. (1998) Orhanyzatsyia samoobrazovanyia studentov еkonomycheskoho vuza. Candidate’s thesis. Zaporozhe [in Russian].

Naukovo-osvitnii potentsial natsii: pohliad u XXI st. (2003). / Lytvyn V., Andrushchenko V., Dovhyi S. ta in. Kyiv [in Ukrainian].

Pometun, O. I. (2004). Teoriia ta praktyka poslidovnoi realizatsii kompetentnisnoho pidkhodu v dosvidi zarubizhnykh krain. Kompetentisnyi pidkhid u suchasnii osviti: svitovyi dosvid ta ukrainski perspektyvy. O. V. Ovcharuka (Ed.). Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian].

Prysiazhna, A. F. (2005). Prohnostycheskaia kompetentnost prepodavatelei y obuchaemukh. Pedahohyka, 5, 71–78 [in Russian].

Razumenko, D. O. (2006). Formuvannia ekonomichnoi kultury maibutnikh uchyteliv u fakhovii pidhotovtsi: Extended abstract of candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Selevko, H. (2004). Kompetentnosty y ykh klassyfykatsyia. Narodnoe obrazovanye, 4, 138–143 [in Russian].

Chernylevskyi, D. V., Fylatov, O. K. (1996). Tekhnolohyia obuchenyia v vusshei shkole. Moskva: Еkspedytor [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Чучаліна, Ю. (2019). КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 183–191. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2019.200214

Номер

Розділ

Статті