ТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208156Ключові слова:
дискусія, англомовна компетентність технології опрацювання дискусійних питань, методи й прийоми технології опрацювання дискусійних питань, студенти технічних закладів вищої освіти, використання технології опрацювання дискусійних питань на заняттях з англійської мови в технічних закладах.Анотація
У статті проаналізовано особливості використання технології дискусійних питань на заняттях англійської мови в технічних закладах вищої освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні ефективності застосування технологій опрацювання дискусійних питань у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, умовисновки, спостереження. Розкрито сутність та методи й прийоми (прес, займи позицію, карусель, мозковий штурм, зміни позицію, дискусії з відкритим/закритим кінцем, оцінювальна дискусія, дискусійні гойдалки) технології дискусійних питань. Наведено приклади ефективності використання технології на заняттях з англійської мови.Посилання
Аnysenko, O. V., Babina, D. O. (2018). Rozvytok kosmichnoyi haluzi v Ukrayini. Ahrosvit – Agriworld, issue 11. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/11_2018/12.pdf [in Ukrainian].
Halatsyn, K. O. Khom’iak, A. P. (2019). Interaktyvni tekhnolohiyi formuvannya komunikatyvnoyi kul'tury maybutnikh fakhivtsiv u protsesi vyvchennya anhliys'koyi movy. Luts'k: Vezha-Druk [in Ukrainian].
Honcharenko, S. U. (1997). Ukrayins'kyy pedahohichnyy slovnyk. Kyiv: Lybid' [in Ukrainian].
Horbulin, V. P., Kuznyetsov, E. I. (2017). Maybutnye krayiny – v rukakh inzheneriv. Hazeta “2000” – Newspaper “2000”, Issue 49(845). URL: https://www.2000.ua/modules/pages/files/49845F8F14F [in Ukrainian].
Hryshkova, R. O. (2015). Metodyka navchannya anhliys'koyi movy za profesiynym spryamuvannyam studentiv nefilolohichnykh spetsial'nostey. Mykolayiv: Vyd-vo ChDU im. Petra Mohyly [in Ukrainian].
Andrushchenko, V. P., Zyazyun, I. A. & Kremen', V. H. et al. (2003). Pedahohichni tekhnolohiyi u neperervniy profesiyniy osviti. Neperervna profesiyna osvita: filosofiya, pedahohichni paradyhmy, prohnoz. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. V. (2006). Suchasnyy urok. Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya. Kyiv: A.S.K [in Ukrainian].
Poyasok, T. B., Bespartochna, O. I. (2018). Metodychni vkazivky shchodo seminars'kykh zanyat' i samostiynoyi roboty z navchal'noyi dystsypliny “Suchasni tekhnolohiyi osvitn'oho protsesu” dlya pidhotovky doktora filosofiyi dennoyi ta vechirn'oyi form navchannya za vsima spetsial'nostyamy. Kremenchuk. URL: http://www.kdu.edu.ua/new/PHD/MV_STOP_2018.pdf s.40 [in Ukrainian].