ТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Катерина Галацин Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»., Україна https://orcid.org/0000-0003-3297-8284
  • Ольга Ярошенко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»., Україна https://orcid.org/0000-0002-8275-2227

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208156

Ключові слова:

дискусія, англомовна компетентність технології опрацювання дискусійних питань, методи й прийоми технології опрацювання дискусійних питань, студенти технічних закладів вищої освіти, використання технології опрацювання дискусійних питань на заняттях з англійської мови в технічних закладах.

Анотація

У статті проаналізовано особливості використання технології дискусійних питань на заняттях англійської мови в технічних закладах вищої освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні ефективності застосування технологій опрацювання дискусійних питань у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, умовисновки, спостереження. Розкрито сутність та методи й прийоми (прес, займи позицію, карусель, мозковий штурм, зміни позицію, дискусії з відкритим/закритим кінцем, оцінювальна дискусія, дискусійні гойдалки) технології дискусійних питань. Наведено приклади ефективності використання технології на заняттях з англійської мови.

Біографії авторів

Катерина Галацин, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови технічного спрямування.

Ольга Ярошенко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

Викладач кафедри англійської мови технічного спрямування.

Посилання

Аnysenko, O. V., Babina, D. O. (2018). Rozvytok kosmichnoyi haluzi v Ukrayini. Ahrosvit – Agriworld, issue 11. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/11_2018/12.pdf [in Ukrainian].

Halatsyn, K. O. Khom’iak, A. P. (2019). Interaktyvni tekhnolohiyi formuvannya komunikatyvnoyi kul'tury maybutnikh fakhivtsiv u protsesi vyvchennya anhliys'koyi movy. Luts'k: Vezha-Druk [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrayins'kyy pedahohichnyy slovnyk. Kyiv: Lybid' [in Ukrainian].

Horbulin, V. P., Kuznyetsov, E. I. (2017). Maybutnye krayiny – v rukakh inzheneriv. Hazeta “2000” – Newspaper “2000”, Issue 49(845). URL: https://www.2000.ua/modules/pages/files/49845F8F14F [in Ukrainian].

Hryshkova, R. O. (2015). Metodyka navchannya anhliys'koyi movy za profesiynym spryamuvannyam studentiv nefilolohichnykh spetsial'nostey. Mykolayiv: Vyd-vo ChDU im. Petra Mohyly [in Ukrainian].

Andrushchenko, V. P., Zyazyun, I. A. & Kremen', V. H. et al. (2003). Pedahohichni tekhnolohiyi u neperervniy profesiyniy osviti. Neperervna profesiyna osvita: filosofiya, pedahohichni paradyhmy, prohnoz. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].

Pometun, O. I., Pyrozhenko, L. V. (2006). Suchasnyy urok. Interaktyvni tekhnolohiyi navchannya. Kyiv: A.S.K [in Ukrainian].

Poyasok, T. B., Bespartochna, O. I. (2018). Metodychni vkazivky shchodo seminars'kykh zanyat' i samostiynoyi roboty z navchal'noyi dystsypliny “Suchasni tekhnolohiyi osvitn'oho protsesu” dlya pidhotovky doktora filosofiyi dennoyi ta vechirn'oyi form navchannya za vsima spetsial'nostyamy. Kremenchuk. URL: http://www.kdu.edu.ua/new/PHD/MV_STOP_2018.pdf s.40 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Галацин, К., & Ярошенко, О. (2020). ТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 53–62. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208156

Номер

Розділ

Статті