ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ МОЛДОВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208164

Ключові слова:

забезпечення якості, професійна підготовка, освітня програма, компоненти освітньої програми, професійні компетентності, майбутні магістри середньої освіти з фізичної культури, досвід, психопедагогіка фізичного виховання та спорту, Державний університет фізичної культури і спорту Республіки Молдова.

Анотація

У статті розглянуто основні підходи до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів середньої освіти з фізичної культури в Республіці Молдові на прикладі Державного університету фізичної культури і спорту (USEFS). Охарактеризовано компоненти системи забезпечення якості професійної підготовки в означеному університеті. Аналіз освітніх програм дозволив з’ясувати, що магістерська програма «Психопедагогіка фізичного виховання та спорту» (USEFS) відповідає освітньо-професійній магістерській програмі за спеціальністю «Середня освіта. Фізична культура» в Україні.

Біографії авторів

Юрій Дутчак, Хмельницький національний університет.

Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри теорії і методики фізичного виховання і спорту.

Ірина Квасниця, Хмельницький національний університет.

Аспірант, викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання і спорту.

Посилання

Hrynchenko, I. B. (2014). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv fizychnoho vykhovannia: dosvid yevropeiskykh krain. Zasoby navchalnoi ta naukovo-doslidnoi roboty. Kharkiv, 42, 39–50 [in Ukrainian].

Humeniuk, S. V. (2017). Osoblyvosti fakhovoi pidhotovky spetsialistiv v haluzi fizychnoi kultury i sportu v universytetakh Zakhidnoi Yevropy. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna. Lviv, 32, 419–425 [in Ukrainian].

Dereka, T. H., Tumanova, V. M. (2017). Suchasnyi zarubizhnyi dosvid profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia dlia Ukrainy. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Kyiv, 10(92), 32–35 [in Ukrainian].

Dejatel'nost' vysshih uchebnyh zavedenij v 2019/20 uchebnom godu. Nacional'noe bjuro statistiki Respubliki Moldova. URL: https://statistica.gov.md/newsview.php [in Moldavian].

Zhabenko, O. V. (2016). Pidhotovka naukovykh kadriv vyshchoi kvalifikatsii u Respublikakh Moldova ta Kazakhstan. Aktualni pytannia pidhotovky maibutnoho vchytelia khimii: teoriia i praktyka. Kyiv, Issue 2, 95–106 [in Ukrainian].

Kodeks Respubliki Moldova ob obrazovanii ot 17 ijulja 2014 goda № 152. (2020). URL: http://base.spinform.-ru/show_doc.fwx?rgn=70660 [in Moldavian].

Perchinskaja, N., Curkan, A., Griga, V. (2016). Innovacionnye jelementy v sisteme vysshego obrazovanija – sostavljajushhaja procvetanija jekonomiki stran. Vector European. 2, 14–26 [in Ukrainian].

Svatiev, A. V. (2014). Analiz stanu vyshchoi fizkulturno-sportyvnoi osvityu krainakh Zakhidnoi Yevropy ta Aziatsko-Tykhookeanskoho rehionu. Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. Ser: Pedahohika. Melitopol. 2, 84–88 [in Ukrainian].

Ciclul II – Master (2020). Universitatea de Stat de Educație Fizică și Sport. URL: http://usefs.md/ plan_invatamintI-II.php [in Moldavian].

Facultatea de Pedagogie. (2020). Universitatea de Stat de Educație Fizică și Sport. URL: http://www. usefs.md/fac_de_pedagogie.php [in Moldavian]. 11. Manual de calitate al Universității de Stat de Educație Fizică și Sport (2020). URL: www.usefs. md/PDF_NEW-/Manualul_Calitatii_USEFS_2018.pdf [in Moldavian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Дутчак, Ю., & Квасниця, І. (2020). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: ДОСВІД РЕСПУБЛІКИ МОЛДОВА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 70–79. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208164

Номер

Розділ

Статті