ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ЛІДЕРСТВА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208176Ключові слова:
лідерство, гендер, студенти, соціальний працівник, позанавчальна діяльність, заклад вищої освіти, активність, освіта.Анотація
У статті на основі проведеного теоретичного аналізу проблеми дослідження, узагальнення практичного досвіду щодо організації змістовної та багатопланової позанавчальної діяльності майбутніх соціальних працівників, а також вивчення зворотного зв’язку від студентства стосовно ефективності таких заходів дозволяє констатувати, що окреслені умови сприяють формуванню особистісних та лідерських новоутворень майбутніх успішних керівників. Стосовно гендерного менеджменту, то кардинальних відмінностей між хлопцями і дівчатами з точки зору ефективності керівництва та лідерства немає, проте в одних ситуаціях і ролях ефективніші хлопці, в інших – дівчата. Загалом у молоді спостерігається стремління до егалітарних цінностей і відсутності переконань проти жіночого лідерства.Посилання
Bendas, T. V. (2000). Gendernaja psihologija liderstva. Orenburg [in Russian].
Veselska, A. L. (2014). Hendernyi analiz liderstva: teoretychnyi analiz. Nauka i osvita, № 5, 20‒24 [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy «Pro zabezpechennia rivnykh prav ta mozhlyvostei zhinok i cholovikiv» (2005). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy (VVR), № 52, st. 561. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2866-15 [in Ukrainian].
Pedahohichnyi slovnyk. (2001). Yarmachenkо M. D. (Ed.). Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].
Psihologija liderstva: liderstvo v social'nyh organizacijah. (2019). А. S. Chernyshova (Ed.). Moskva: Izdatel'stvo Jurajt [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-27
Як цитувати
Кравченко, О. (2020). ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ЛІДЕРСТВА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ЗВО. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 95–104. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208176
Номер
Розділ
Статті