ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ З ПАЦІЄНТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208178Ключові слова:
педагогічна умова, магістр медичної освіти, професійне навчання, гуманістична освіта, технології фасилітаційного навчання, медична освіта, толерантна взаємодія, педагогіка толерантності.Анотація
У статті розглянуто педагогічні умови формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами. Для досягнення мети в роботі використовується комплекс методів дослідження, а саме: теоретичні. Виявлено, що процес формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами буде ефективним при дотриманні наступних педагогічних умов: актуалізація потенціалу змісту професійного навчання у формуванні толерантної взаємодії студентів-медиків із пацієнтами тощо.Посилання
Arhangel’skij, S. I. (1974). Lekcii po teorii obuchenija v vysshej shkole. Moskva: Vysshaja shkola [in Russian].
Verbickij, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole: kontekstnyj pohod. Moskva: Vysshaja shkola [in Russian].
Kuznecov, V. I. (2001). Principy aktivnoj pedagogіki. Moskva: Akademija [in Russian].
Lobanova, S. A. (2009). Aktivnye metody obuchenija kak sredstvo razvitija sub#ektnoy pozicii studenta. Candidate’s thesis. Krasnodar [in Russian].
Murashov, A. A. (2004). Grimasy tolerantnosti: kogda terpimost’ ne terpima: Pedagogіka tolerantnostі ‒ Pedagogy of tolerance, 1, 16‒20 [in Russian].
Okolelov, O. P. (2004). O sushhnosti aktivnyh metodov obuchenija. Vysshee obrazovanie v Rossii ‒ Higher education in Russia, 5, 159‒163 [in Russian].
Smolkin, A. M. (1991) Metody aktivnogo obuchenija. Moskva: Vysshaja shkola [in Russian].
Korzhuev, A. V., Kudzieva, N. Ju., Popkov, V. A. (2003). Tolerantnost’ v kontekste pedagogicheskoj kul’tury prepodavatelja vuza. Pedagogika ‒ Pedagogy, 5, 44‒48 [in Russian].
Formirovanie uchebnoj dejatel’nosti studentov. (1989). V. Ja. Ljaudis (Ed.). Moskva: Izd-vo Mosk. un-ta [in Russian].
Yashyn N. Yu. (2010). Formuvannia tolerantnosti studentiv yak pedahohichna problema u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [Formation of students’ tolerance as a pedagogical problem in higher educational institutions of Ukraine]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna ‒Bulletin of the Lviv University. The series is pedagogical, issue 26, 111‒116 [in Ukrainian].