ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ірина Сидорук Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки., Україна https://orcid.org/0000-0003-3029-3142

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208189

Ключові слова:

підготовка фахівців, заклад вищої освіти, дистанційне навчання, масові відкриті онлайн курси, соціальні мережі, інформаційно-комунікаційні технології, соціальна компетентність, соціальна компетентність майбутніх соціальних працівників.

Анотація

У статті порушено проблему формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників. Визначено передумови використання ІКТ студентами, основні уміння, компетенції соціального працівника у процесі застосування ІКТ як засобу формування та розвитку власної соціальної компетентності. Розкривається потенціал онлайн платформ дистанційного навчання та масових відкритих онлайн курсів; соціальних мереж; інтерактивних мережевих форм організації навчальної роботи тощо як засобу формування та розвитку соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників.

Біографія автора

Ірина Сидорук, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки.

Кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри соціальної роботи та педагогіки вищої школи.

Посилання

Balakhtar, V. V. (2018). Vplyv informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii na formuvannia profesiinoi kompetentnosti osobystosti fakhivtsia sotsialnoi roboty. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information technology and training tools. Т. 66, 4, 93–104 [in Ukrainian].

Danko, Yu. A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva. Visnyk Mizhnarodnoho Slov’ianskoho universytetu. Seriia «Sotsiolohichni nauky» – Bulletin of the International Slavic University. Series «Sociological Sciences». Tom XV, 1, 2, 53–61 [in Ukrainian].

Zhovnir, M. M. (2019). Zastosuvannia tekhnolohii vebinaru pid chas vyvchennia ukrainskoi movy yak inozemnoi u medychnomu vyshchomu zakladi osvity. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information technology and training tools. Vol. 5(73), 116–124 [in Ukrainian].

Kravchenko, T. A. Stanovlenye setevoi paradyhmы v эpokhu postneklassycheskoi nauky. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/intelekt/2010_8/Krav-chen.pdf [in Ukrainian].

Netosov, S. (2011). «Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii na urokakh pravoznavstva». Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information technology and training tools. No 3(23) [in Ukrainian].

Oleksenko, R. I. (2015). Filosofiia rozvytku informatsiinoho suspilstva v epokhu hlobalizatsii. Hileia: naukovyi visnyk – Gilea: a scientific bulletin. No 98, 230–232 [in Ukrainian].

Podozorova, A. V., Komlichenko, O. O. (2018). Formuvannia sotsialnoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv zasobamy proektnykh tekhnolohii navchannia u koledzhi. Visnyk Cherkaskoho universytetu: Pedahohichni nauky, 12, 101–108 [in Ukrainian].

Protsko, Ye. S. (2017). Sotsialni merezhi v konteksti navchannia molodi. Naukova molod: collection of materials of the V All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Young Learners. Kyiv: IITZN NAPN Ukrainy, 353 [in Ukrainian].

Sharov, S. V. (2019). Vykorystannia IKT dlia rozvytku sotsialnoi kompetentnosti maibutnikh vchyteliv. Innovatsiinyi rozvytok vyshchoi osvity: hlobalnyi, yevropeiskyi ta natsionalnyi vymiry zmin: Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference. Sumy, 119–122 [in Ukrainian].

A common European framework for ICT Professional in all industry sectors. URL: http://www.ecompetences.eu [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Сидорук, І. (2020). ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 152–158. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208189

Номер

Розділ

Статті