ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208189Ключові слова:
підготовка фахівців, заклад вищої освіти, дистанційне навчання, масові відкриті онлайн курси, соціальні мережі, інформаційно-комунікаційні технології, соціальна компетентність, соціальна компетентність майбутніх соціальних працівників.Анотація
У статті порушено проблему формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників. Визначено передумови використання ІКТ студентами, основні уміння, компетенції соціального працівника у процесі застосування ІКТ як засобу формування та розвитку власної соціальної компетентності. Розкривається потенціал онлайн платформ дистанційного навчання та масових відкритих онлайн курсів; соціальних мереж; інтерактивних мережевих форм організації навчальної роботи тощо як засобу формування та розвитку соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників.Посилання
Balakhtar, V. V. (2018). Vplyv informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii na formuvannia profesiinoi kompetentnosti osobystosti fakhivtsia sotsialnoi roboty. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information technology and training tools. Т. 66, 4, 93–104 [in Ukrainian].
Danko, Yu. A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva. Visnyk Mizhnarodnoho Slov’ianskoho universytetu. Seriia «Sotsiolohichni nauky» – Bulletin of the International Slavic University. Series «Sociological Sciences». Tom XV, 1, 2, 53–61 [in Ukrainian].
Zhovnir, M. M. (2019). Zastosuvannia tekhnolohii vebinaru pid chas vyvchennia ukrainskoi movy yak inozemnoi u medychnomu vyshchomu zakladi osvity. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information technology and training tools. Vol. 5(73), 116–124 [in Ukrainian].
Kravchenko, T. A. Stanovlenye setevoi paradyhmы v эpokhu postneklassycheskoi nauky. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/intelekt/2010_8/Krav-chen.pdf [in Ukrainian].
Netosov, S. (2011). «Vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii na urokakh pravoznavstva». Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia – Information technology and training tools. No 3(23) [in Ukrainian].
Oleksenko, R. I. (2015). Filosofiia rozvytku informatsiinoho suspilstva v epokhu hlobalizatsii. Hileia: naukovyi visnyk – Gilea: a scientific bulletin. No 98, 230–232 [in Ukrainian].
Podozorova, A. V., Komlichenko, O. O. (2018). Formuvannia sotsialnoi kompetentnosti maibutnikh ekonomistiv zasobamy proektnykh tekhnolohii navchannia u koledzhi. Visnyk Cherkaskoho universytetu: Pedahohichni nauky, 12, 101–108 [in Ukrainian].
Protsko, Ye. S. (2017). Sotsialni merezhi v konteksti navchannia molodi. Naukova molod: collection of materials of the V All-Ukrainian Scientific and Practical Conference of Young Learners. Kyiv: IITZN NAPN Ukrainy, 353 [in Ukrainian].
Sharov, S. V. (2019). Vykorystannia IKT dlia rozvytku sotsialnoi kompetentnosti maibutnikh vchyteliv. Innovatsiinyi rozvytok vyshchoi osvity: hlobalnyi, yevropeiskyi ta natsionalnyi vymiry zmin: Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference. Sumy, 119–122 [in Ukrainian].
A common European framework for ICT Professional in all industry sectors. URL: http://www.ecompetences.eu [in English].