ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208200Ключові слова:
культура, професійна комунікація, культура професійної комунікації, фахівці з економіки, принципи, принципи формування, методологічні основи, професійне становлення.Анотація
Стаття присвячена опису методологічних принципів навчання, які покладено в основу формування культури професійної комунікації фахівців з економіки. За результатами проведеного аналізу науково-педагогічної літератури, практичного досвіду обґрунтовано доцільність використання принципу науковості, принципу систематичності та послідовності, принципу зв’язку теорії з практикою, принципу індивідуалізації, а також специфічних принципів професійної спрямованості навчання, випереджувального характеру професійної підготовки, фундаменталізації, технологічності, інформатизації.Посилання
Batyshev, S. Ja. (1988). Prognosticheskaja orientacija professional'nogo obrazovanija. Pedagogika, Issue 6, 22–27 [in Russian].
Vashchenko, H. H. (1997). Zahalni metody navchannia. Kyiv: Ukr. vyd. spilka [in Ukrainian].
Honcharenko, S. U. (2010). Pedahohichni doslidzhennia: metodolohichni porady molodym naukovtsiam. Kyiv ‒ Vinnytsia: Planer [in Ukrainian].
Hurevych, R., Kolomiiets, A. (2006). Profesiina spriamovanist yak pryntsyp navchannia u profesiino-tekhnichnykh navchalnykh zakladakh. Profesiino spriamovane navchannia i vykhovannia osobystosti, 4–63. Lviv: LDU BJD [in Ukrainian].
Dubynchuk, O. S. (1992). Dyferentsiatsiia zmistu matematychnoi osvity v uchylyshchakh riznykh profesiinykh napriamiv. Dyferentsiiovane navchannia u zakladakh proftekhosvity, 29–39. Kyiv: NDI pedahohiky Ukrayiny [in Ukrainian].
Zhaldak, M. I., Ramskyi, Yu. S. (2001). Do kontseptsii shkilnoi osvity z informatyky. Komp’iuterno-oriientovani systemy navchannia, Issue 3, 3–7 [in Ukrainian].
Kuharchuk, A. M., Ljah, V. V., Shirokova, A. B. (2006). Chelovek i ego professija. Minsk: Sovrem. Slovo [in Russian].
Lytvyn, A. V. (2014). Metodolohichni zasady poniattia «pedahohichni umovy»: na dopomohu zdobuvacham naukovoho stupenia. Lviv: SPOLOM [in Ukrainian].
Sikorskyi, P. I. (2000). Teoriia i metodyka dyferentsiiovanoho navchannia. Lviv: SPOLOM [in Ukrainian].