ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ: ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД У ВІТЧИЗНЯНУ ПРАКТИКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208204

Ключові слова:

освіта, інтерактивні методи навчання, «темоцентрована» взаємодія, навчальний процес, творчість, педагог, студенти, навчальні заклади.

Анотація

У статті розглянуто питання впливу педагога на професійну підготовку студента, формування його особистості. Конкурентоспроможність національної системи освіти у європейському і світовому просторі має забезпечуватись високою якістю підготовки випускників закладів вищої освіти. Українська освітня система потребує переосмислення та залучення національного й зарубіжного досвіду, упровадження інновацій. Успішне вирішення цього завдання значною мірою залежить від викладачів. Розглянуто основні переваги технології Ірене Кляйн, проблеми її впровадження у вітчизняних вузах. Наголошено на важливості духовно-ціннісної сфери особистості педагога.

Біографія автора

Надія Черновол, Національний університет «Львівська політехніка».

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри «Міжнародна інформація».

Посилання

Istomina, K. Yu. (2017). Profesiina pidhotovka bakalavriv humanitarnykh nauk z mizhnarodnykh vidnosyn v universytetakh Kanady. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv [in Ukrainian].

Kliain Irene (2014). Ne biitesia keruvaty hrupamy. Lviv: Drukarski kunshty [in Ukrainian].

Kochubei, T. D. (2012). Ukrainska pedahohichna dumka druhoi polovyny ХVІІ‒ХVІІІ stolittia kriz pryzmu vitchyznianykh doslidzhen. Uman: FOP Zhovtyi O. O. [in Ukrainian].

Yuvileina knyha Ukrainskoi akademichnoi himnazii u Lvovi, tretia chastyna. Z nahody svitovoho zizdu Lvivskoi Akademichnoi himnazii u 1991 r. ta aktu vidnovlennia pershoi Lvivskoi himnazii z 1992 r. (1995). Oleksandr Dombrovskyi (Ed.). Filadelfiia: Lviv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-02-27

Як цитувати

Черновол, Н. (2017). ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ: ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД У ВІТЧИЗНЯНУ ПРАКТИКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 230–237. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2020.208204

Номер

Розділ

Статті