МОДЕРНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО

Автор(и)

  • Тетяна Коноваленко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0003-4867-324X
  • Олександр Максимов Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького., Україна https://orcid.org/0000-0002-5055-5667

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212061

Ключові слова:

методична складова, фахова підготовка майбутнього вчителя, модернізація, методика навчання, педагогічна практика, інтеграція, наскрізність, методичні компетентності.

Анотація

У статті окреслено найбільш типові особливості методичної підготовки майбутнього вчителя в умовах модернізації української вищої освіти. Запропоновано універсальну структуру методичної підготовки вчителя. Представлено результати допроєктного дослідження, зокрема опитування стейкголдерів та аналізу освітніх компонентів професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови. Сформульовано узагальнені вимоги до методичної підготовки вчителів будь-якого предмету за аналогією з упровадженою методичною складовою підготовки вчителів англійської мови.

Біографії авторів

Тетяна Коноваленко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання германських мов, декан філологічного факультету.

Олександр Максимов, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри неорганічної хімії та хімічної освіти.

Посилання

Blazhko, O. A. (2016). Zmistovyi component systemy metodychnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv do realizatsii doprofilnoho navchannia himii v osnovnii shkoli. Aktualni pytannia pidhotovky maibutnioho vchytelia himii: teoriia i praktyka – Topical Issues of Future Chemistry Teacher’s Training: Theory and Practice. Vinnytsia: Nilan-LTD, Issue 2, 44–46 [in Ukrainian].

Hrytsai, N. (2014). Kontseptsiia metodychnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv biolohii u vyshchomu navchalnomu zakladi. Naukovyi visnyk Melitopolskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu – Scientific Herald of Melitopol State Pedagogical University. Melitopol, Issue 2(13), 248–254 [in Ukrainian].

Kemin, V., Luckevych, V. (2018). Profesiino-metodychna skladova pidhotovky vchyteliv frantsuzkoii movy v Ukraini: suchasnyi stan i osvitni perspektyvy. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia – Issues of Future Teacher’s Training. Uman, Issue 18, 389–396 [in Ukrainian].

Upatova, I. P. (2016). Metodychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovoii shkoly iak pedahohichna problema. Duhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka – Spirituality of the Personality: Methodology, Theory, Practice. Severodonetsk, Issue 4, 192–200 [in Ukrainian].

Khoma, O. M. (2013). Metodychna pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovoii shkoly v umovakh universytetu. Pedahohichna osvita i nauka v umovakh klasychnoho universytetu: tradytsii, problemy, perspectyvy – Pedagogical Education and Science in Classic University Conditions: Traditions, Issues, Prospects. M. Yevtukh, D. Gertsiuk, K. Shmidt (Ed.). Lviv: LNU imeni Ivana Franka, Vol. 1, 288–295 [in Ukrainian].

Shkilnyi vchytel novoho pokolinnia. Doproektne bazove doslidzhennia (berezen 2013 – berezen 2014). (2014). Kyiv: Lenvit [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Коноваленко, Т., & Максимов, О. (2020). МОДЕРНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 78–86. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.212061

Номер

Розділ

Статті