ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ МЕТОДАМИ ПРОЕКТІВ

Автор(и)

  • Наталія Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1308-4448
  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4823-3463

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216178

Ключові слова:

компетентність, етика, професійно-етична компетентність, менеджер освіти, проєкт, метод проєктів, проєктна діяльність, проєктна технологія, освітній процес.

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність впровадження методу проєктів як одного з ефективних способів формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти. Наведено причини використання цього методу в навчальному процесі магістрантів. Охарактеризовано вміння, які набуваються майбутніми менеджерами освіти в процесі формування професійно-етичної компетентності за умови реалізації методу проєктів. Акцентовано увагу на перевагах методу проектів у порівнянні з іншими методами. Отримано висновок, що метод проєктів у процесі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти є однією з інноваційних педагогічних технологій.

Біографії авторів

Наталія Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Посилання

Demchuk, O. O. (2013). Proektnyi metod navchannia maibutnikh praktychnykh psykholohiv. Naukovi zapysky [Natsionalnoho universytetu Ostrozka akademiia]. Seriia: Psykholohiia i pedahohika, 22, 32‒35 [in Ukrainian].

Yermakov, I. H., Shevtsova, S. M. (2008). Metod proektiv u konteksti zhyttievykh rezultativ diialnosti uchniv. Proektna diialnist u litsei: kompetentnisnyi potentsial, teoriia i praktyka. S. M. Shevtsovoi, I. H. Yermakova, O. V. Batechko, V. O. Zhadka (Ed.). K.: Departament [in Ukrainian].

Yermakov, I. (2007). Kompetentnisnyi potentsial proektnoi diialnosti. K.: Shkilnyi svit [in Ukrainian].

Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid. (2002). O. Pometun, L. Pyrozhenko (Ed.). K.: APN [in Ukrainian].

Kobernyk, O. (2000). Proektyvna pedahohika i natsionalna shkola. Shliakh osvity, 1, 7‒9 [in Ukrainian].

Polat, E., Bukharkina, Yu., Moiseeva, M., Petrov, A. (2009). Novyye pedagogicheskiye i informatsionnyye tekhnologii v sisteme obrazovaniya. E. S. Polat (Ed.). M.: Akademiya [in Russian].

Kobernyk, O. M. (2003). Proektno-tekhnolohichna diialnist uchniv na urokakh trudovoho navchannia: teoriia i metodyka. K.: Nauk. svit [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Безлюдна, Н., & Дудник, Н. (2020). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ МЕТОДАМИ ПРОЕКТІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216178

Номер

Розділ

Статті