МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216490

Ключові слова:

мотивація, успіх, навчання, емпатії, ціннісні орієнтації, фізична культура, студенти, самоконтроль.

Анотація

У статті висвітлено питання мотиваційних факторів навчання студентів під час занять фізичною культурою. Визначено, що успішна самореалізація в навчанні та подальшому житті багато в чому залежить від сили мотивації, від тих мотиваційних факторів, що підтримують інтерес діяти цілеспрямовано в конкретно обраному напрямку.
З’ясовано, що домінантний середній рівень свідчить про те, що в половини хлопців і майже в усіх дівчат нормальний рівень емпатійності, який інформує про схильність таких студентів сприймати та засуджувати інших за результатами їх учинків, а не довіряти особистим враженням.

Біографії авторів

Сергій Ільченко, Умaнський дeржaвний пeдaгогiчний унiвeрситeт iмeнi Пaвлa Тичини.

Кaндидaт нaук з фiзичного виховaння i спорту, старший викладач кaфeдри спортивних дисциплiн.

Тeтянa Осaдчeнко, Умaнський дeржaвний пeдaгогiчний унiвeрситeт iмeнi Пaвлa Тичини.

Кaндидaт пeдaгогiчних нaук, доцeнт кaфeдри тeорiї i мeтодики фiзичного виховaння, доцент.

Посилання

Zanyuk, S. S. (2002). Psikhologiya motivatsii. Kiyev: Elga-N [in Ukrainian].

Zakharina, E. A. (2008). Formirovaniye motivatsii k dvigatelnoy aktivnosti v protsesse fizicheskogo vospitaniya studentov vysshikh uchebnykh zavedeniy. Extended abstract of candidate’s thesis. Kiyev [in Ukrainian].

Ilchenko, S. S. (2017). Motyvatsiia do zaniat sportom i vidviduvannia zaniat z fizychnoho vykhovannia studentiv pedahohichnykh spetsialnostei. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia – Theory and methodology of physical education, 1, 11–4 [in Ukrainian].

Krutsevych, T. Yu., Pangelova, N. E. (2015). Sovremennyye podkhody k organizatsii rekreatsionnoy deyatelnosti studencheskoi molodezhi v strukture svobodnogo vremeni. Innovatsionnyye tekhnologii v fizycheskom vospytanii, sporte i fizicheskoy reabilitatsii: proceedings of the 1nd All-Ukrainian Scientific and Practical Conference. Orekhovo-Zuevo: MGOGY, 11–7 [in Ukrainian].

Marchenko, O. (2009). Vplyv zaniat sportom na formuvannia tsinnostei indyvidualnoi fizychnoi kultury studentiv. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia – Prydniprovskyi Sports Newsletter, 2, 82-88 [in Ukrainian].

Moskalenko, N, Korzh, N. (2016). Tekhnolohiia formuvannia tsinnisnoho stavlennia u studentiv do samostiinykh zaniat fizychnoiu kulturoiu. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia – Prydniprovskyi Sports Newsletter, 1, 201–206 [in Ukrainian].

Moskalenko, N, Sychova, T. (2010). Motyvatsiini priorytety studentiv do zaniat fizychnoiu kulturoiu i sportom. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia – Prydniprovskyi Sports Newsletter, 2, 10‒3 [in Ukrainian].

Khrypko, L. V. (2003). Optymizatsiia protsesu fizychnoho vykhovannia v ahrarnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy z vykorystanniam kompiuternykh tekhnolohii. Extended abstract of candidate’s thesis. Lviv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Ільченко, С., & Осaдчeнко Т. (2020). МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 59–67. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216490

Номер

Розділ

Статті