ФАКТОРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, ЯКИХ ДОТРИМУЮТЬСЯ СТУДЕНТКИ ПЕДАГОГІЧНИХ І ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ТА ЇХ УЯВЛЕННЯ ПРО ФІЗИЧНО КУЛЬТУРНУ ЛЮДИНУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216645Ключові слова:
здоровий спосіб життя, фактори, студенти, харчовий раціон, фізично культурна людина, шкідливі звички, фiзичнa культурa, особистiсть.Анотація
У статті обґрунтовано аспекти здорового способу життя. Визначено, що в середовищі студентської молоді боротьба зі шкідливими звичками, превентивні заходи для їх попередження є одним із головних завдань у виховній роботі ЗВО. З’ясовано, що склад харчового раціону студенток трьох факультетів більш-менш урізноманітнений продуктами; фізично культурною людиною студентки трьох факультетів уважають того, хто безпосередньо спрямовує зусилля на вдосконалення власного тіла, веде здоровий спосіб життя, і менше всього називають фізично культурним того, хто володіє знаннями, певними навичками із видів спорту.Посилання
Bezverkhnya, G., Gonchar, G. (2012). Motivatsionnyye prioritety k uspeshnoy deyatelnosty studentov fakulteta fizicheskogo vospytaniya. Fizicheskoye vospitaniye studentov – Physical education of students, 1, 18–23 [in Ukrainian].
Belinskaya, T. V. (2007). Razvitye tsennosnogo otnosheniya k zdorovyu u studentov pedagogicheskogo vuza. Psikhologiya v vuze – Psychology at the university, 2, 54–62 [in Russian].
Dub, M. M, Maltseva, O. B. (2019). Zdorovyi sposib zhyttia studentiv–skladova profesiinoi kompetentsii. Ukraina. Zdorovia natsii – Ukraine. The nation’s health, 2, 168–170 [in Ukrainian].
Lytvynchuk, O. M. (2014). Zdorovyi sposib zhyttia yak shlyakh do zdoroviazberezhennia maibutnikh inzheneriv-pedahohiv. Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity – Рroblems of engineering and pedagogical education, issue 42, 67–76 [in Ukrainian].
Osadchenko, T. M. (2018). Formuvannia profesiinykh umin ta navychok maibutnioho vchytelia do stvorennia zdoroviazberezhuvalnoho seredovyshcha pochatkovoi shkoly. Uman: Vizavi [in Ukrainian].
Khalaitsan, A. P. (2014). Kultura zdorovia osobystosti yak skladova chastyna yii fizychnoyi kultury. Pedahohika, psykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu – Pedagogy, psychology and medical and biological problems of physical education and sports, 3, 79–84 [in Ukrainian].
Tsybulska, V. V. (2015). Formuvannia motyvatsii do profesiino-prykladnoi fizychnoi pidhotovky studentiv pedahohichnykh spetsialnostei na riznykh formakh navchannia. Extended abstract of candidate’s thesis. Dnipropetrovsk [in Ukrainian].