МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

Автор(и)

  • Оксана Протас ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»., Україна https://orcid.org/0000-0002-4176-8353

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216663

Ключові слова:

методологія, закони і категорії діалектики, принципи, методологічний підхід, закономірності, професійна підготовка, майбутній соціальний педагог, соціально-педагогічна діяльність, обдарованість, обдарована дитина.

Анотація

У статті розкрито методологічні основи підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Матеріал дослідження зібрано методами теоретичного аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення наукових джерел. Методологічні засади дослідження розглянуто на філософському, загальнонауковому, конкретнонауковому та технологічному рівнях. Обґрунтовані філософські ідеї, принципи, підходи, закономірності і загальнонаукові теоретичні положення дадуть змогу ефективно здійснювати процес підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми.

Біографія автора

Оксана Протас, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Посилання

Bezpal'ko, O. (2014). Sotsial'na pedahohika. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Zvierieva, I. (2012). Entsyklopediia dlia fakhivtsiv sotsial'noi sfery. I. Zvierievoi (Ed.). Kyiv; Simferopol: Universum [in Ukrainian].

Zeer, Je. (2011). Kompetentnostnyy podhod kak faktor realizacii innovacionnogo obrazovaniya. Obrazovaniye i nauka, 8, 3–14 [in Russian].

Nikolaiesku, I. (2012). Praktychni osnovy akmeolohichnoho rozvytku osobystosti v umovakh osvitno-informatsiinoho prostoru. Cherkasy: OIPOPP [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. (2012). Profesiina pedahohichna osvita: osobystisno oriientovanyi pidkhid. Zhytomyr: Zhytomyr Ivan Franko State University [in Ukrainian].

Mykhailyshyn, H., Protas, O. (2019). Teoretychni osnovy problemy formuvannia kreatyvnoi kompetentnosti maibutnikh sotsial'nykh pratsivnykiv do roboty z obdarovanymy dit'my. Osvitnij dyskurs. Kyiv, 17(10). DOI: 10.33930/ed.2019.5007.17(10)-3 [in Ukrainian].

Mardakhaev, L. (2002). Slovar' po socialnoy pedagogike. Moskva: Akademiya [in Russian].

Shynkaruk, V. (2002). Filosofs'kyi entsyklopedychnyj slovnyk. V. Shynkaruka (Ed.). Kyiv: Abrys [in Ukrainian].

Tarielkin, Yu., Tsykin, V. (2010). Metodolohiia naukovykh doslidzhen'. Sumy: Sum DPU im. A. S. Makarenka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-29

Як цитувати

Протас, О. (2020). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 135–144. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2020.216663

Номер

Розділ

Статті