САМОПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241557Анотація
У статті представлено результати дослідження ефективності самопізнавальної діяльності в особистісному саморозвиткові вчителів. Актуалізовано усвідомлення необхідності та аргументованого вибору педагогами системи самопізнання, адаптованої до сучасних соціокультурних умов. Наведено зміст авторської анкети «Критеріальний аналіз самопізнавальної діяльності», методику проведення анкетування, проаналізовано отримані результати за визначеними критеріями, визначено доцільність занять самопізнанням учителів з метою особистісного саморозвитку у системі неперервної професійної освіти.
Ключові слова: самопізнання; самопізнавальна діяльність; особистість; особистісний саморозвиток; критерії ефективності самопізнавальної діяльності; педагог; анкетування; неперервна професійна освіта.