САМОПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Анастасія Аносова Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», Україна https://orcid.org/0000-0003-3293-0635

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241557

Анотація

У статті представлено результати дослідження ефективності самопізнавальної діяльності в особистісному саморозвиткові вчителів. Актуалізовано усвідомлення необхідності та аргументованого вибору педагогами системи самопізнання, адаптованої до сучасних соціокультурних умов. Наведено зміст авторської анкети «Критеріальний аналіз самопізнавальної діяльності», методику проведення анкетування, проаналізовано отримані результати за визначеними критеріями, визначено доцільність занять самопізнанням учителів з метою особистісного саморозвитку у системі неперервної професійної освіти.

Ключові слова: самопізнання; самопізнавальна діяльність; особистість; особистісний саморозвиток; критерії ефективності самопізнавальної діяльності; педагог; анкетування; неперервна професійна освіта.

Біографія автора

Анастасія Аносова, Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Як цитувати

Аносова, А. (2021). САМОПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ОСОБИСТІСНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 6–13. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241557

Номер

Розділ

Статті