ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКАХ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ

Автор(и)

  • Яна Бондарук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0001-6329-450X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241560

Анотація

У статті досліджено найбільш поширені завдання і вправи, які зорієнтовані на формування іншомовних граматичних навичок та представлені у навчально-методичних посібниках викладачів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Виокремлено спільні та відмінні характеристики навчального підручника і навчального посібника. Проаналізовано підхід до вправ «презентуй, а потім практикуй» та з’ясовано, що вправи й завдання у навчально-методичних посібниках зорієнтовані на вивчення теоретичного матеріалу через практику: значення окремих речень та дискурсу загалом, вивчення граматики через різні стилі мовлення.

Ключові слова: іншомовна освіта; граматичні навички; навчально-методичні посібники; навчальні підручники; здобувачі вищої освіти; система вправ і завдань; навчання граматики; майбутній учитель англійської мови.

Біографія автора

Яна Бондарук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Номер

Розділ

Статті