ЗМІСТ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПОСІБНИКАХ УДПУ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241560Анотація
У статті досліджено найбільш поширені завдання і вправи, які зорієнтовані на формування іншомовних граматичних навичок та представлені у навчально-методичних посібниках викладачів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Виокремлено спільні та відмінні характеристики навчального підручника і навчального посібника. Проаналізовано підхід до вправ «презентуй, а потім практикуй» та з’ясовано, що вправи й завдання у навчально-методичних посібниках зорієнтовані на вивчення теоретичного матеріалу через практику: значення окремих речень та дискурсу загалом, вивчення граматики через різні стилі мовлення.
Ключові слова: іншомовна освіта; граматичні навички; навчально-методичні посібники; навчальні підручники; здобувачі вищої освіти; система вправ і завдань; навчання граматики; майбутній учитель англійської мови.