ЗМІСТ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241576Анотація
У статті порушено проблему формування цифрової компетенції в майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. Визначено, що впровадження цифрових технологій під час вивчення гуманітарних спеціальностей розкриває нові можливості, яких не було раніше. Цими питаннями займаються Digital Humanities (цифрові гуманітарні науки). Як розв’язання висунутої проблеми запропоновано впровадження вибіркової дисципліни «Цифрові технології в освіті», яка дозволить майбутнім учителям опанувати практичні навички використання цифрових технологій.
Ключові слова: цифрові технології; Digital Humanities; гуманітарні спеціальності; сучасні технології; цифрова компетентність; освіта; вибіркова дисципліна; гуманітаризація.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-12
Як цитувати
Кожухова, Х., & Прошкін, В. (2021). ЗМІСТ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 81–91. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241576
Номер
Розділ
Статті