ЗМІСТ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241576

Анотація

У статті порушено проблему формування цифрової компетенції в майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. Визначено, що впровадження цифрових технологій під час вивчення гуманітарних спеціальностей розкриває нові можливості, яких не було раніше. Цими питаннями займаються Digital Humanities (цифрові гуманітарні науки). Як розв’язання висунутої проблеми запропоновано впровадження вибіркової дисципліни «Цифрові технології в освіті», яка дозволить майбутнім учителям опанувати практичні навички використання цифрових технологій.

Ключові слова: цифрові технології; Digital Humanities; гуманітарні спеціальності; сучасні технології; цифрова компетентність; освіта; вибіркова дисципліна; гуманітаризація.

Біографії авторів

Хана Кожухова, Університет імені Альфреда Нобеля; КЗО «НВК № 144 ДНЗ» ДМР.

Aспірант кафедри педагогіки і психології, учитель.

Володимир Прошкін, Київський університет імені Бориса Грінченка.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри комп’ютерних наук і математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Як цитувати

Кожухова, Х., & Прошкін, В. (2021). ЗМІСТ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 81–91. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241576

Номер

Розділ

Статті