МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241671

Анотація

У статті представлено дослідження особливостей розвитку мотивації студентів факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини до автономного навчання під час вивчення перекладознавчих дисциплін. Метою статті є з’ясування факторів, які можуть бути ефективними для мотивації студентів ОС «бакалавр» до автономного навчання. Методологія дослідження ґрунтується на використанні релевантних інструментів збору даних, зокрема спостереження в навчальній аудиторії, опитування й анкетування, з подальшим впровадженням експериментальної методики.

Ключові слова: мотивація; внутрішня мотивація; зовнішня мотивація; автономне навчання, англійська мова; перекладознавство; професійна підготовка; компетентність.

Біографія автора

Олег Комар, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-12

Номер

Розділ

Статті