МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241671Анотація
У статті представлено дослідження особливостей розвитку мотивації студентів факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини до автономного навчання під час вивчення перекладознавчих дисциплін. Метою статті є з’ясування факторів, які можуть бути ефективними для мотивації студентів ОС «бакалавр» до автономного навчання. Методологія дослідження ґрунтується на використанні релевантних інструментів збору даних, зокрема спостереження в навчальній аудиторії, опитування й анкетування, з подальшим впровадженням експериментальної методики.
Ключові слова: мотивація; внутрішня мотивація; зовнішня мотивація; автономне навчання, англійська мова; перекладознавство; професійна підготовка; компетентність.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-12
Як цитувати
Комар, О. (2021). МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕРЕКЛАДОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 92–99. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2021.241671
Номер
Розділ
Статті